Leukste schooltijd: basischool of middelbare?

Discussie in 'De lounge' gestart door Misa Misa, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Leukste tijd:

1. Basisschool

2. Middelbare school

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Hey allemaal,

Wat vonden jullie de leukste tijd? Basisschool of middelbare school?

Voor mij heel duidelijk: basisschool. Ik weet nog dat ik me in het weekend alweer verheugde op de schoolweek:)
    Middelbare school vond ik niet leuk, vreselijk eigenlijk.

En jullie??

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Ik vond de middelbare schooltijd het leukst. Basisschool ook wel, maar daar weet ik niet zo heel veel meer van.
    op de middelbare school leerde ik veel nieuwe mensen kennen. Elk jaar een nieuwe klas. Ik vond het erg leuk allemaal.
    En natuurlijk de enorm spannende spijbeluurtjes niet te vergeten!;)

3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    middelbaar, want ben op de basisschool bijna dagelijks (in het laatste jaar) in elkaar getrapt!

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Basisschool...

ben zowel op de basisschool als op de middelbare gepest, maar die pubers waren veel wreder...

Misschien een poll maken?;)

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    De eerste jaren van de basisschool vond ik super de laatste jaren ben ik nogal gepest. Voortgezet onderwijs was wel ok maar ik was inmiddels erg verlegen.

6. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Basisschool vond het echt een geweldige tijd.

Middelbare school vond ik de eerste 4 jaar leuk. Laatste 2 jaar niet meer was het zat!!!!

Vond mn mbo opleiding ook erg leuk, heel volwassen maar wat hebben we een lol gehad met zn allen hahahaha dus eigelijk toch beetje kinderachtig!!

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Middelbare en met name de 3e klas ( enigste meisje op die school :D )

Dus had een wereldtijd!

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier precies hetzelfde!

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik vond zowel mijn basisschool als middelbare een hel... werd altijd gepest, geziekt en getreitert.
    Toch heb ik voor middelbare gekozen.. omdat ik toen verbaal een stuk weerbaarder werd.. en daar mijn uiteindelijke echtgenoot heb leren kennen (ookal duurde het 24 jaar tot we ons durfden uit te spreken hahaha)

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    basisschool was een hel (verbale mishandeling), eerste middelbare was een hel, zware fysieke mishandeling) 2e middelbare was zoals het hoort te zijn denk ik. Leuk!

En hoewel het al weer op zijn langst 28 jaar geleden is, ik moet er nog elke dag mee dealen. Ik kan er nu al tegenop zien dat Noor over 3 jaar naar school moet....:(

11. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik kan eigenlijk niet kiezen.... vond ze allebei geweldig.... maar ik zal dan toch gaan voor de middelbare school omdat ik daar me alles nog van kan herinneren en het een toptijd was met veel vriendinnen en vrienden en een leuke klas.... basisschool zijn er veel dingen gebeurd op privegebied waardoor ik mezelf aardig verloren had op 7 jarige leeftijd... dus best wel verdrietig.... maar mijn klas en de school waren dan wel weer top!

12. 4days

4days Niet meer actief

Middelbare, maar dan wel de 2e fase. (dus 4e t/m 6e) Die 3 jaar zijn voor mij van begin tot einde een groot feest geweest. :D

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb op drie verschillende basisscholen gezeten omdat mijn ouders zonodig steeds moesten verhuizen. Op de eerste 2 ben ik niet gepest maar op de derde waar ik op zat wel. Heb er dus geen leuke herinneringen aan...

Hetzelfde geld voor de middelbare school. Ik was altijd het pispaaltje omdat ik zo'n verlegen meisje was. Dus ook daar werd ik gepest.

Ik heb je poll dus niet in kunnen vullen, heb aan beide soorten scholen slechte herinneringen jammergenoeg. :(

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vond 't allebei erg leuk, maar middelbare toch wel leuker.

2e fase (4e t/m 6e) was idd een groot feest, zowel op als buiten school ;)

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb ook geen antwoord ingevuld. Vond het beide dus niet, afgezien van de 2e middelbare.

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Basisschool, was keitof. Ga er nog steeds soms even gedag zeggen :)

17. Seth

Seth Niet meer actief

Vond het allebei niets... (dus niet gestemd)
    beetje zelfde bericht als van waardevol hierboven....

4 basisscholen gehad.... en uhhh 3 middelbare scholen ofzo....

heb ook alles goed "weggestopt"....

kwam laatst iemand tegen die bij me in de klas gezeten had...(volgens haar zeggen op de laatste opleiding)
    uhhhh sorry, kan me jou niet meer herinneren....;)....

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Vond het alle 2 niets.
    Altijd flink gepest, en heb alles zo diep weg gestopt dat ik me eigenlijk niets meer kan herinneren.

19. 4days

4days Niet meer actief

Best erg eigenlijk dat zoveel mensen gepest werden en dus geen leuke herinneringen hebben, aan beide scholen... :(

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik werd ook altijd gepest behalve in de 3e en daarom vond ik dat jaar echt geweldig! Heb t zo leuk gehad en ging met plezier naar school..

Helaas werd dat in de 4e klas anders en ben voor mn eigen veiliggheid niet meer naar school gegaan..

Deel Deze Pagina