Ik wil voor m'n zoon als verrassing een waveboard kopen. Maar niet een hele dure, dacht zo rond de 50 euro. Wie weet waar ik een beetje goedkope waveboard kan kopen?
Ik heb ze wel eens bij de action gezien voor 50 euro weet niet of ze die nog hebben.. Vind het echt levensgevaarlijke dingen maargoed daar gaat het topic niet over.. Voor de rest zou ik niet weten waar je ze goedkoop kan kopen want ze zijn in de speelgoedwinkels allemaal boven de 100 euro soms wel 150 euro... Belachelijk duur dus.. Meschien via mp
Ken je iemand die naar Spanje op vakantie gaat? Daar waren ze op de markt 15 euro. En goede kwaliteit.
Ik heb die van mijn zoontje bij de Action gekocht, maar dat is al een tijd geleden,.. 49,95 en zeker wel goede kwaliteit hoor! Hij heeft er al een keer zn pols mee gebroken Liefs, Savannah
Thanks voor de tips! We gaan morgen maar even rondkijken. Ik wil er gewoon niet teveel aan uitgeven, het is een rage en voor je het weet is ie weer voorbij.
Ja inderdaad, al moet ik zeggen dat er hier al máánden lang dagelijks heel veel plezier aan beleefd wordt.En het duurt maar en het duurt maar; tegen mijn verwachting in hoor. Ik vond 50,- al best veel, laat staan 100,- of 150,- daar laat ik een kind echt niet op buiten spelen. Succes ermee!! Liefs, Savannah
De nieuwe rage nu he,mijn zoon wil er ook heel graag 1 maar het mag niet van mijn man. Hij vind het gevaarlijke dingen. Ontopic: bij action of idd bij de speelgoedzaken
Savannah 100 of 150 geef ik ook niet zomaar uit aan speelgoed, tenzij hij jarig is oid. Maar goed hij is nog lang niet jarig, en heeft zelf al een paar weken zijn zakgeld bij me ingeleverd dus heb zoiets ach hij verdient het wel. Lianda ik vind ze ook gevaarlijk hoor...heb de beschermers van zijn skeelers al tevoorschijn gehaald.
beschermers helpen alleen niet als het kind op zn bek gaat bij een stoep en er een auto aankomt. Hier heb ik al meerdere malen vol moeten remmen en me kapot geschrokken omdat er zon ding de hoek om kwam en dat kind zn evenwicht verloor.
Bij de Action verkrijgbaar (maar nu niet meer helaas) aangezien werkt met een tijdelijk assortiment is het de ene keer wel en dan weer niet (action weet van te voren niet welke artikelen er komen) Dus het is constant ff koekeloeren in de winkel of ze er zijn Evt Toys Xl / Bart Smit/ Intertoys proberen
Maar devil doen ze dat bij jullie gewoon op de straat, want hier doen ze het gewoon op de stoep, scheelt dat de stoep hier breed is dus ze hebben er ruimte voor.
nee op de stoep. Maar die dingen gaan zo hard en als je je evenwicht verliest probeer je je te corrigeren en let je niet op de weg en flikker je hard op de grond.
Ohh god je gaat me nachtmerries bezorgen zo hahaha! Ben al enorm beschermend...denk dat ik er straks met m´n neus bovenop zit als hij hem heeft.
Hier doet de hele buurt het al máánden op straat, blokjes om, kunstjes ect ect. Moet zeggen dat het daarvoor godzijdank ook wel het wijkkie voor is hoor.Ik maak me er niet druk om, auto's kijken uit, en de kinderen ook.Er is niks gebeurd. Ach jawel zoonlief heeft zn pols gebroken, maar dat kon ook in de speeltuin gebeuren, tijdens het fietsen steppen voetballen en noem maar zo op.Ik denk er is overal wel gevaar in te zien,... Ik ben maar al te blij dat er hier nog steeds intensief gebruik van word gemaakt Liefs, Savannah
Zou het er nog eens met m´n man over hebben anders maar een normaal skateboard,volgens mij heb je daar veel meer grip op.
Lovely, Hoe oud is je zoontje eigenlijk? Ik ga dr vanuit dat het niet voor degene van 2 jaar is he ? Liefs, Savannah