daar sta je dan...

Discussie in 'De lounge' gestart door piri piri, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Gisteravond n familieetentje gehad, schoonpa is de enige die van mijn zwangerschap weet. De overige familie zie ik toch maar 1x per jaar, en wil eerst 3mnd. Voorbij zijn. Staan we in t restaurant kadootje aan n tante te geven komt schoonpa doodleuk erbij staan, trekt mijn sjaal af en wijst naar mijn buik, dit was mijn verjaardagskadootje...... DAAR sta je dan.....
    Wat een lu* vaeen kerel he.....mochten we t willen vertellen, doen we t zelf wel. En dan ook zo wijzen naar mijn buik....ik kon m wel z'n nek omdraaien....manlief zegt er nog wat van, zo in de trant, ok en nu zachtjes voordat de overige 20 gasten t horen, zegt schoonpa, och dat mag toch best. ALSOF hij dat uitmaakt....
    Aan tafel ook steeds dubbele oomerkingen maken, door eten jij eet voor 2.....
    Ben d'r zo klaar mee.....
    Mos t ff kwijdt...:x:x

2. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Zo da is echt lullig!! Meer kan ik er niet van maken..

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    nou ben je mooi klaar mee idd... wel leuk dat ie zo trots is ;)

4. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Dat is idd wel een rotstreek zeg. Maar aan de andere kant ook wel aandoenlijk, te weten dat hij er zo blij mee is. Maar het is idd aan jullie de taak aan wie jullie het willen zeggen en vooral ook wanneer.

5. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Dat is inderdaad wel lullig maar ik denk dat je schoonvader heel blij en trots is zodat hij het niet voor zich kon houden. Ik vind het wel schattig maar kan me voorstellen dat je boos bent.

6. Jel

Jel Niet meer actief

Wat vervelend zeg. En hebben de overige familieleden het meegekregen of hadden ze het niet door?

7. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ik vind t eigenlijk voor man lief nog lulliger, hij heeft ook al geen moeder ofzo om t aan te vertellen, dus deze tante (had t miss. wel mogen weten) was dan ook de enige dichtbijstaande voor hem om t aan te vertellen, en die kans is 'm nu ook afgenomen....

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

dat is idd super super lullig! wat een hork

9. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Hebben jullie je schoonvader wel verteld dat hij het nog stil moest houden???
    Zo ja, dan vind ik het erg gemeen dat hij het heeft verteld en zou ik hem daar zeker nog op aanspreken.
    Maar als jullie dat niet uitdrukkelijk gevraagd hebben, dan kan ik me zijn reactie weer wel voorstellen. Hij is erg trots zo te horen en wil dat ook met iedereen delen en dat kun je hem dan natuurlijk niet helemaal kwalijk nemen.

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dat is idd lullig!
    Als hij het niet wist dan is het jammer Was vast trots, maar dan nog had hij nadat jullie aangaven dat hij het niet moest zeggen zijn mond moeten houden en niet door moeten gaan.
    Hij had moeten vragen of hij wat mocht zeggen. Want logisch dat jullie dat zelf wilden vertellen.
    snap trouwens dat je boos bent

11. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hoe trots ie ook is, hij had zn mond moeten houden.

Ik zou het zeker nog even laten weten, hoe teleurgesteld jullie nu zijn.

En gefeliciteerd natuurlijk!

12. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Uiteraard hebben we dat, 2 weken trug was ie jarig en hebbn wij t hem verteld, hij begreep dat t nog n fragile fase is en zou zijn mond houden.
    Normaliter kan ik best wat hebben en de nuchterheid zelfe, maar zoveel credits heeft mijn schoonpa bij mij niet meer. Wel vaker teleurgesteld door hem, we dachten, dit is zo leuk, dan houd ie vast nog wel ff zn mond. En we hebben 24 ste de echo daarna had t van mij wel gemogen...

Ik weet nu wel wie ik t laatste bel als mijn weëen beginnen...:D

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dan vind ik het ronduit gemeen dat hij het vertelde als hij wist dat hij zijn mond moest houden. Zou er zeker wat van zeggen.

En als je weeen hebt en geen tijd hebt dat door te bellen kan je ook juist hem als eerste bellen dan weet iedereen het en hoeven jullie het niet meer te vertellen. Scheelt ook weer smsjes/belminuten:p

14. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Bah afschuwelijlk!!
    Ik zit me plaatsvervangend boos te maken hier!

15. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    hahahaha!! Sorry, maar moest hier erg hard om lachen:p

Ik vind het idd ook erg lullig van hem dat hij het verteld heeft, hoe blij en trots hij dan ook is. Het is JULLIE zwangerschap, niet die van hem! Dus is het niet aan hem om dat aan anderen te vertellen!

Ik zou hem er inderdaad ook nog even op aanspreken, is voor jezelf misschien ook prettiger, dat je het even kwijt kunt:) *dat kan bij mij nog wel eens werken;)*

16. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik ken die man natuurlijk niet dus weet ook niet hoe die in elkaar zit maar zou me kunnen voorstellen dat ie het zei zonder bij na te denken omdat ie zo trots/blij is.Beetje lullig voor jullie maar als je die familie toch maar 1keer per jaar ziet zou ik je er verder ook niet zo druk over maken.

Deel Deze Pagina