Curves, iemand ervaring?

Discussie in 'De lounge' gestart door Otje, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

    Otje Fanatiek lid

    10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Heeft er iemand van jullie ervaring met Curves? http://www.curves.nl/

    Curves is werelds grootste fitness franchise met meer dan 10.000 locaties. De clubs bevinden zich in de Verenigde Staten, Canada, Europa, Zuid-Amerika, de Caraïben, Mexico, Australië, Nieuw Zeeland en we groeien nog steeds! We zijn de eerste fitness formule die vrouwen een leuke, snelle en veilige sportomgeving biedt en het vrouwen makkelijk maakt om sporten tot een gezonde gewoonte te maken.

    Ben benieuwd eigenlijk!

    Groetjes Otje
     
  2. Romaira

    Romaira Fanatiek lid

    23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    mijn moeder en zusje hebben het gedaan en beide vonden ze het niets, ze zijn er ook niet door afgevallen en achteraf was het toch te duur voor wat je kreeg zeg maar .

    sorry dit is waarschijnlijk niet het bericht wat je had willen krijgen maar tis wel de waarheid voor hun !
     
  3. wolly

    wolly Niet meer actief

    Hier wel een positief berichtje ;)

    Ik heb er een jaar op gezeten, toen ik ongeveer 3 maanden zwanger was ben ik er mee gestopt omdat het te zwaar werd en pijn in me bekken kreeg.

    Ik vond het een super begeleiding die ik daar kreeg en je werd goed in de gaten gehouden met eventuele klachten die je dan hebt, (die geef je op bij de intake) ben er echt mee afgevallen en sporte toen 3 keer per week, ma, woe en vrij.
    Je gebruikt alle spieren die je hebt in je lichaam en ik kreeg er ook geen spierpijn van, zelfs niet in het begin omdat je er maar een aantal seconden op een apparaat zit en dan weer door moet naar de volgende en dan uiteindelijk heb je dan 3 rondes gedaan.
    Ik heb hele goede ervaringen met Curves.

    Liefs wolly :)
     
  4. kili

    kili Niet meer actief

    Hoi,

    Ik sport nu bijna 2 jaar bij curves. Even gestopt omdat ik zwanger was.

    Ik vind het fijn, omdat je zelf je tijden kan bepalen dat je kan gaan.
    De begeleiding bij ons is prima.
    Je kan zovaak gaan als je wil.
    En je betaalt 39 euro per maand.
    Wel hoge instapkosten ( ongeveer 100 euro) maar je kunt vaak met een actie daar veel goedkoper mee instappen.

    Qua afvallen, tja, het is geen wondermiddel. Je moet zelf ook natuurlijk opletten qua eten.
    Maar opzich gaan de cm er bij mij wel af en de kilo's. ( haha, eerst mijn zwangerschapskilo;s er maar eens af trainen :)

    Als je nog wat wilt weten, dan hoor ik het wel !

    Groetjes,
    Kili
     

Deel Deze Pagina