Welke keuken vinden jullie het lekkerst bij mij staat Japans met stip op 1 en daarna volgt de griekse keuken!
Ik heb voor overige gekozen want ik vind een paar buitenlandse keukens heerlijk .. Ik ben dol op Grieks, Italiaans en Turks eten...maar ik vind dat het turkse eten wel door echte turkse mensen moet worden bereid want die maken het altijd verukkelijk ..
Ik vind uit eten gaan in een Wokrestaurant het lekkerst. Ik weet eigenlijk niet wat dat is maar is het Japans? Ik ga het liefst naar Restaurant ShufuState Groningen Die is goed mensen!!!!!! Verder hou ik erg van Chinees en ik hou van pittig. Indonesisch vind ik ook heerlijk. Maar Italiaans op zijn tijd vind ik ook lekker. Pizza. MMMMMM.....
Shabu Shabu - Grootste Japans All-You-Can-Eat restaurant van Nederland » Home wij gaan altijd hier eteeennnn zoowwwww zalig
Italiaans vind ik erg lekker, maar ik ben toch van het Spaanse eten, maar dan echt Spaans. Dus niet bij een tapas restaurantje. Maar gewoon bij mijn schoonmoeder aan de keukentafel Of de heerlijke tortillas gemaakt door mijn man....hmmmm
Alles behalve de Nederlandse keuken, maar op 1 toch wel Grieks. Tzatziki, olijven en een groot glas Retsina... Heerlijk!
Ik heb gestemd op Grieks. Maar Surinaams vind ik ook heeeeerlijk. Een pan Surinaamse bami is hier zo leeg.
Chinees, maar dan niet wat je hier krijgt maar echt chinees. Spaans, Australisch en Mexicaans vind ik ook lekker! vind eigenlijk alles wel lekker, alleen grieks vind ik niet bijzonder.