Hallo allemaal, Wie heeft er misschien de folder van de mediamarkt? Er schijnt namelijk een actie in te staan dat je vandaag tussen 18.00 en 21.00 een LG tv van 106? cm voor 399 kunt kopen??? Wie weet of dit klopt? Wij hebben de folder namelijk niet gekregen... Groetjes Alice
Ja, ik weet het, heb de folder online ook la bekeken maar, ik zit op mijn werk en de site laadt hier niet goed.... Dus ik moet echt iemand met de folder hebben....
folders van de mediamarkt zijn plaats gebonden, dus dan moet je even aangeven voor welke mediamarkt (welke stad) je de aanbiedingen wil weten.
Het zou dan gaan om Groningen en het is niet de online folder... Het gaat om een speciale actie tussen 18.00 en 21.00 vanavond. Dit staat niet in de online folder helaas...
Ik weet welke folder je bedoeld, woon in de provincie groningen en heb hem ook gehad. Heb hem alleen in de container gegooid die vanochtend is geleegd.... Misschien kan je even naar de media markt bellen?
Ik heb even gekeken voor je, wij krijgen de mediamarkt folder van Groningen inderdaad. Dacht dat ik ze al weggegooid had maar ze lagen toch nog op de stapel. Maar het klopt wat je zegt, dat staat er inderdaad in de folder. Maar dan alleen op woensdag 22 juli tussen 18:00 en 21:00. Dus ik moet je helaas teleurstellen!
Heb net mijn vader aan de lijn gehad, die heeft de folder ook en bij hem staat er donderdag de 23e bij.... Nou snap ik het niet meen, ik ga de mm bellen!!!
Sorry heb een foutje gemaakt. Keek niet goed. Op de voorkant staat ook een tv. Daar keek ik bij. Maar je hebt inderdaad geluk. Toch vanavond van 18:00 en 21:00. Sorry, had ik de tv bijna aan je neus voorbij laten gaan. Dom antwoord heb ik gegeven! 1000 maal sorry. Je vader heeft gelijk.
hihihihi, geeft niks hoor, ik heb ook al gebeld en inderdaad, het is vanavond... Dus dan staan we op de stoep want, het is een op=op actie! Allemaal bedankt voor het meedenken!!!! Groetjes Alice
ga wel op tijd, ik heb een keer een aktie met een koffieapparaat gezien (gelukkig wilde ik die niet hebben) en er stond een hele rij buiten en binnen 5 minuten was het uitverkocht...