wie kan mij helpen... ik snap er niks van. Ik heb een blackberry waar eerst een abonnement op liep. Nu heb ik hi-pre-paid, met dezelfde blackberry. Je kan op internet, via wifi. Alleen het lukt me niet om dat dus in te stellen. Ik krijg er wel wifi op, maar al ik internet opstart gaat het van mijn beltegoed af.... Wie - o - wie weet wat ik fout doe of anders moet instellen???
hmm dat is vreemd. hier heb ik ook hi prepaid en thuis wifi. ik zet wifi aan en heb me de eerste keer moeten aanmelden bij het thuisnetwerk met de netwerk sleutel. als je dit niet hebt gedaan gaat hij ondanks dat de wifi aanstaat toch via je prepaid kaartje het netwerk op. misschien dat het daaraan ligt? dat je de eerste keer even handmatig moet verbinden met je router?
nu wel ssid enzo ok, vond dat al vreemd, want dat deed ie eerder wel.... maar nu blackberry internet service geen verbinding en bb enterprice server geen verbinding kortom... doet nog niks! wat een gedoe als iets t niet doet zoals je wilt
mijn vader had dit ook. een prepaid telefoon, bij Vodafone meen ik. hij zat thuis op Wifi en het ging ook van zijn beltegoed af. hij heeft alle instellingen van zijn telefoon bekeken en aangepast maar het hielp niet. hij is er uiteindelijk af gekomen door met de klantenservice van Vodafone te bellen. die moesten blijkbaar op afstand iets uitzetten. vraag me niet hoe of wat, maar toen was het opgelost.
Dat hebben wij ook met hi daarom koop ik geen beltegoed meer. Als ik thuis ben kan ik gewoon op internet. Buiten alleen als er open wifi beschikbaar is