Hoi hoi, Toevallig iemand die onder behandeling is of geweest bij Cuypers & Cuypers in Duitsland? Wij hebben 12 augustus onze eerste afspraak. Totaal geen idee wat verder te verwachten. Hoop op positieve ervaringen
Is dat het digitale intake gesprek of het behandel gesprek ter plekke? Er zijn hier veel vrouwen die daar onder behandeling zijn. ik heb zeg geen punctie gehad daar, maar wel intake, onderzoeken en behandel gesprek. heel prettige ervaringen. Fijne plek ook en fijne artsen en ondersteuning. Kundig en met goed advies. Dat lees ik bij de meeste vrouwen. wat ik wel lees is dat ze het nu heel druk hebben en daardoor sommige zaken wat lastiger gaan. Maar er is nu een 3e arts bij en dat zal daar wel in helpen. Ik heb zelf geen cyclus daar gedaan, dus heb die ervaring niet. Onderzoeken konden altijd makkelijk en snel gedaan worden edit, ik heb mijn reactie aangepast omdat er stond dat ze het niet heel druk hebben, maar het is juist dat ze het ‘nu heel druk hebben’
Ik heb daar aanvullende onderzoeken gedaan en vervolgens een icsi poging, er is veel fout gegaan, ze hebben het enorm druk en je moet telkens lang wachten op een afspraak. wij zijn na die ene mislukte behandeling dan ook snel weer vertrokken daar.
Het is een digitale afspraak. De indruk dat ze het erg druk hebben kreeg ik inderdaad al. Vraag me dus ook af of we na die digitale afspraak nog eens 3 maanden moeten wachten op een vervolg afspraak.
Oei dat klinkt niet goed. Waar zijn jullie vervolgens heen gegaan? Gefeliciteerd trouwens, wat leuk een tweeling
Ik vond die afspraak erg nuttig. Heeft mij veel inzichten gegeven voor vervolg onderzoek, gericht op mijn specifieke verhaal. Ik was toen in behandeling nog bij ander ziekenhuis, dus had geen mega haast. er zal vast bloedonderzoek plaatsvinden en mogelijk ook een scratching. Wanneer dan vervolg gesprek wordt gepland weet ik niet. Maar als je scratching laat doen ben je sowieso altijd weer even een tijdje onderweg. De wachttijd voor het behandel gesprek is nu volgens mij ook zo’n 3 maanden. Maar daarna kun je wel direct met behandeling starten. Je hebt natuurlijk nog niets over je situatie verteld, maar ik zou zeker de scratching op nk en plasma cellen aanbevelen. Bij mij kwam daaruit dat ik te hoge plasma cellen had, dit wijst op een chronische baarmoeder ontsteking. Die is verholpen dmv antibiotica.
Mijn excuses ik heb inderdaad nog niks verteld over mijn situatie. Ik ben 34, heb 2 dochters van 15 en 8 jaar uit een eerdere relatie. Na mijn oudste dochter heb ik een bbz gehad waar mijn linker eileider is verwijderd. Na mijn jongste dochter heb ik nog een bbz gehad waar mijn rechter eileider is verwijderd. Verder heb ik veel miskramen gehad en een hartvormige baarmoeder. In Nederland had ik niet het gevoel dat ze de miskramen en afwijkende baarmoeder serieus namen. Scratching wil ik ook laten doen inderdaad. Valt dat eigenlijk onder een vergoeding van de verzekering? Ben je daar nu nog onder behandeling?
Helaas wordt de scratching niet vergoed. Ik zou hem wel zeker aanbevelen. dr. Scholtes waar de intake mee is, is ontzettend kundig. Die zal je goed kunnen adviseren. Ik zou alles dat je hebt qua info op het intake formulier verwerken en evt alvast dossiers opsturen. Dit wordt goed gelezen. je bent dus ook echt aangewezen op ivf. Best heftig. Dat heb je dus nog niet eerder gehad? Ik heb een kind dmv iui en daarna voor 2e 6 iui zonder resultaat. 1e ivf 15 cryo’s aan over gehouden, maar 3 miskramen. Tijdens Corona andere opties gaan zoeken en bij C&C terecht gekomen. Verschillende onderzoeken gehad en op hun aanraden ook weer naar internist gegaan (heb ik in verleden gehad). Ook bleek ik vitamine tekorten te hebben. Dus dat ook aangepakt. Na 9 terugplaatsingen was ik er klaar mee in nl. De dag voor het behandelgesprek testte ik positief van mijn 10e terugplaatsing. ik heb medicatie schema al thuisliggen. Maar hoop die dus niet nodig te hebben. Over een weekje eerste echo Ik weet nog niet of dit goed gaat aflopen, maar ben wel stapje verder dan vorige keren. Dat is sowieso ook te danken aan c&c
Daarna zijn we naar Geertgen gegaan. Ik krijg zelf het idee dat Cuypers een beetje ten onder gaat aan hun eigen succes. Veeeel te veel cliënten in korte tijd willen behandelen, en dan worden er dus fouten gemaakt. De vooronderzoeken die ik daar heb gedaan heb ik trouwens wel als prettig ervaren. Scratching en bloed onderzoek was dat