Cuypers en Cuypers: ervaringen, tips en wachttijd behandelgesprek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Matala, 30 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    Ik heb 1 keer Ovitrelle gespoten 13 dagen geleden, daarna heb ik elke dag getest en liep de lijn keurig netjes af, 11 dagen later waren de testen volledig wit. Gisteren waren de testen weer positief, daarna liepen ze op, maar nu blijven ze gelijk. Lijkt me sterk dat ze van negatief naar duidelijk positief kunnen gaan zo lang na Ovitrelle…
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.565
    7.011
    113
    Vrouw
    Maar ik vind het gek dat je HCG dan 6 is als de testen op liepen. Dan zou je wel een hogere hcg verwachten toch?

    Ik snap het ook niet goed hoor
     
  3. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    Ja dat vind ik dus ook gek, maar het komt wel vaker voor. Heb heel veel forums gelezen van vrouwen die met een HCG tussen 6-15 beginnen op 10DPO, met positieve testen, die gewoon goed gaan. Maar puur omdat ik gewoon het gevoel herken, weet ik eigenlijk bijna zeker dat het niet goed zit.
     
  4. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    Mn HCG is binnen..... Ik heb nu al spijt dat ik heb geprikt. Gisteren om 12:15 uur was mijn HCG 6,1, vanochtend om 11:00 uur is hij 9.... Hij is in minder dan 24 uur 50% gestegen, als hij zo doorgaat en hij dus over 24 uur weer 50% stijgt dan is hij morgen (48 uur later) dus verdubbeld.. Wat iets goeds zou moeten zijn, maar naar mijn idee nog steeds veel te laag. Hij zou dan wel een inhaalslag gemaakt moeten hebben toch.. :confused:
     
  5. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.565
    7.011
    113
    Vrouw
    Het is natuurlijk ook zo dat je lichaam de tijd moet krijgen om voldoende hcg aan te maken. Een blasto begint vaak de dag van de terugplaatsing of de daarna daarna met innestelen maar dat duurt in totaal een paar dagen. Daarna duurt het nog een aantal dagen voordat het goed meetbaar is en daarna moet het hcg nog gaan stijgen. Uiteindelijk ben je zo een tijd verder natuurlijk.

    Kijk dit lijstje:

    Screenshot_20240409_202443_Samsung Internet.jpg
     
  6. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.565
    7.011
    113
    Vrouw
    Je bent echt nog super vroeg he
     
  7. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    Ik weet het... Maar hij zou wel meer op moeten lopen toch? Juist nu nog zo vroeg..
     
  8. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.565
    7.011
    113
    Vrouw
    Als je naar dat lijstje kijkt komt nu pas net hcg in je bloed/urine.

    Ik denk dat je wel een beetje te vroeg bloed hebt laten prikken... want nu zegt het nog niks en maakt het je alleen maar onzeker.
     
  9. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    Na 6 biochemische zwangerschappen ben je altijd onzeker, ik mag testen zodra ik positief test, dat was nu. Ondanks zo vroeg dan moet je HCG gewoon goed oplopen, we wachten het af.
     
  10. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.565
    7.011
    113
    Vrouw
    Ik snap dat je altijd onzeker bent.

    Ik heb ook al een veel te lange geschiedenis dus ik weet hoe het werkt en ik test zelf ook altijd heel vroeg om "grip" te hebben op de situatie, maar uiteindelijk heb ik nooit invloed op hoe het loopt.

    Je hcg loopt op en verdubbelt waarschijnlijk binnen 48 uur, zoals hoort. Het kan dus gewoon goed gaan maar de tijd zal het uitwijzen. Hopelijk is het vrijdag meer dan verdubbeld.
     
  11. Wonderbeeb2

    Wonderbeeb2 Actief lid

    31 aug 2021
    227
    74
    28
    Vrouw
    Wat een onzekerheid zo. Maar je bent idd wel.erg vroeg met bloed. Dat ze dat doen joh? Ik mag dat echt niet, zelfs tijdens mn miskramen en biochemische wilde ze niet mee werken.

    Wanneer mag je nu weer? En hoe is je test vandaag? Ik hoop dat het gewoon mooi oploopt, zo vervelend dit zo :(
     
  12. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    Ik heb in overleg vandaag al bloedgeprikt, de uitslag was 11 en het advies van de artsen is hierom dan ook om te stoppen met de medicatie zodat het los kan komen. Weer een biochemische zwangerschap, morgen hopelijk telefonisch meer antwoorden op mijn vragen. :cry:
     
  13. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    Nou we moesten eigenlijk een hele maand wachten weer.. maar we mogen toch door als we nog een embryo halen uit de bevruchtingen. Ze willen het behandelplan niet aanpassen omdat ‘ze geen reden zien tot zorgen’.. Wat ik niet helemaal snap want ik had juist verwacht dat deze medicatie en een 5AA embryo weer een biochemische zwangerschap zou moeten voorkomen.

    @Wonderbeeb2 hoe is het met jou? Jij mocht gelijk door toch, hebben ze wel jouw behandelplan aangepast?
     
  14. Wonderbeeb2

    Wonderbeeb2 Actief lid

    31 aug 2021
    227
    74
    28
    Vrouw
    Heey meissie... sterkte zeg! Wat een klotezooi.

    Ik had vandaag weer een meting en mag vnvbd de gonasi zetten.

    Hier idd wel aanpassing maar ter ondersteuning van de LF krijg ik naast de trigger ook nog 3x 8 klikjes ovitrelle verdeeld over de komende dagen. Zaterdag en
    Na tp op maandag nog 2x.

    Ik weet niet precies waarom? Wellicht omdat ik.er nu nog "maar" 2 heb.
     
  15. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    Spannend weer! Fijn dat ze wel een aanpassing hebben gedaan… heel veel succes weer! Ik duim voor jou.

    Ik heb de 30e een gesprek en ga het dan gewoon weer aankaarten, weet niet hoe lang ik dit nog volhou. Bij ons is het nu nog maar de vraag of er überhaupt een blastocyst uit de bevruchtingen komt. Mijn hoop begin ik toch wel een beetje te verliezen..
     
  16. Wonderbeeb2

    Wonderbeeb2 Actief lid

    31 aug 2021
    227
    74
    28
    Vrouw
    Snap ik en fijn dat je een gesprek hebt. Ik moet morgen naar DE voor de 3e tp.

    Wat ik nog zat te bedenken... is jouw stolling gecheckt? Bij c&c. Aps..Apc/factor 5 enzo?
    Ik heb zelf ook biochemische gehad n aantal en bleek dit te hebben. Daarvoor nu antistolling dan
     
  17. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    Hele spannende periode weer.. heel veel succes! Ik denk aan je.

    Checken ze die met bloedprikken? Zie ze niet terug op de uitslag, maar kan ook progesteron hier niet op vinden. Mag hopen dat ze die wel ook hebben geprikt.. zal het de 30e eens navragen! Dankjewel.

    Aanvullend: ik zie nu dat die in oktober ‘22 in België al zijn onderzocht. Daar kwam niets afwijkends uit.
     
    Wonderbeeb2 vindt dit leuk.
  18. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
  19. Wonderbeeb2

    Wonderbeeb2 Actief lid

    31 aug 2021
    227
    74
    28
    Vrouw
    Haai meissie,

    Nou ik mag voor nu voorzichtig zeggen dat ik zwanger ben helemaaaaal niet verwacht haha.
    Ik had de dag na de tp nog 8 klikjes ovitrelle gezet en die was er de 25e uit. Vrijdag moest ik de laatste 8 klikjes zetten en van te voren deed ik n testje en zag ik ineens oploop 4 dagen na de tp. Dusja toen was ik echt helemaal hyper en heb ik die laatste klikjes niet meer gezet omdat ik mn oploop wilde zien

    Ik had gisteren (10dpo/5dp5dt) zelfs al 1-2 op de clearblue.

    Met alle 4 de keer dat t mis ging had ik niet zo vroeg positief getest en zeker niet zo snelle oploop. Bij mn zoontje wel, is natuurlijk allemaal heeeel pril nog maar ik heb voor nu goede hoop.

    Hoe gaat het nu met jou? Jij al klaar voor de nieuwe tp??
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    #200 Parelbaby, 30 apr 2024
    Laatst bewerkt: 30 apr 2024
    Omg wat goed! Gefeliciteerd! Hopen dat het allemaal voorspoedig mag verlopen. Maar nu lekker genieten!

    Wanneer moest je allemaal Ovitrelle bijzetten?

    Ik lig momenteel bij C&C voor het infuus, vrijdag hopelijk de terugplaatsing. Alle 4 de bevruchtingen zijn wel goed ontdooid dus dat is stap 1, ik hoop zoooooo dat er 2 blastocyst embryo’s uitkomen. Dat geeft nog een klein beetje ademruimte.

    Vandaag mevrouw Cuypers gesproken, helaas blijft er niet veel over dan de embryo’s genetisch testen, dit is heel duur en word niet vergoed. Dus ik ben een beetje hopeloos. Hopelijk krijg ik ze zover om als deze terugplaatsing niet lukt, of weer foutgaat, gewoon in ieder geval 1 keer te proberen om alle medicatie op maximaal te zetten. Maar blijf ergens hopen dat 3 keer scheepsrecht is…

    laat je weten hoe het verder gaat?
     

Deel Deze Pagina