Cuypers en Cuypers: ervaringen, tips en wachttijd behandelgesprek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Matala, 30 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    @Wonderbeeb2 Ik heb het gevraagd… en ik mag ook de Ovitrelle spuiten!! Nu heb ik weer hoop omdat dat bij jou ook is gelukt haha! Echt net op het randje de medicatie kunnen bestellen zodat het morgen binnenkomt.
     
    Wonderbeeb2 vindt dit leuk.
  2. Wonderbeeb2

    Wonderbeeb2 Actief lid

    31 aug 2021
    227
    74
    28
    Vrouw
    Aaaah super! Ja ons verhaal is een beetje hetzelfde met elke keer biochemische en miskramen. Bij mij heeft dit iig goed uitgepakt en had ik de laatste 8 klikjes niet eens meer nodig :)

    Vandaag is mn NOD eigenlijk en mn testen lopen mooi op! Ben ook echt misselijk maar merk wel dat ik zo enorm onzeker ben na alles, geloof het ook niet echt en ben telkens aan het wachten tot mn testen lichter worden en het niet goed zit. Beetje zelfbescherming... terwijl dit keer voelt het eindelijk goed!

    Heb jij al een update? :)
     
  3. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    Ja snap ik.. is ook heel erg spannend! Maar gelukkig lopen ze goed op. Wel fijn dat het goed voelt, daaraan vast houden! Gebruik je ook progesteron?

    We hebben nog geen update gekregen betreft de embryo’s, ze zijn alle 4 wel goed ontdooid dus ben benieuwd er tot blastocyst komen.. heel spannend. Vrijdag eindelijk de terugplaatsing!

    Zojuist het 1e spuitje gezet, 1 dag na de terugplaatsing en 4 dagen erna weer. Ik twijfel alleen hoe ik het nu wil doen met testen want ze zeiden dat we nu 14 dagen moeten wachten maar dat trek ik dus echt niet haha.
     
    Wonderbeeb2 vindt dit leuk.
  4. Wonderbeeb2

    Wonderbeeb2 Actief lid

    31 aug 2021
    227
    74
    28
    Vrouw
    Ja hier nu 4+2 en flinke knaltesten. Cb was gisteren versprongen naar 2-3 dus dat is voor mij al zo een opluchting. Bij mijn laatste miskraam ging die pas 3 dagen later naar 2-3 en had ik pas heel laat een positieve test. Ik gebruik nu ook nog utrogestan ja.

    Ik heb t zo gedaan: elke dag getest en onder elkaar geplakt en ik zag telkens dat de 3e dag na de ovitrelle de test al licht was en dan moest er weer een shot bij. De laatste ovitrelle moet je op 4 dagen na tp zetten. Ik heb de ochtend eerst getest en toen zag ik dat mn test gelijk bleef/iets donkerder was en toen had ik gewoon een voorgevoel dat t raak zou zijn. Heb die laatste 8 klikjes dus ook gelaten en had de volgende dag 1-2 op de clearblue en duidelijke oploop.
    Maar mocht je zwanger zijn dan zou je het sowieso wel zien ondanks ovitrelle. Iig hier liep het zo duidelijk op dat ik het met die klikjes waarschijnlijk ook had gezien...

    Je kan dag 4 dan eerst ff testen om te kijken wat die aan geeft bijv.

    Heeeel veel succes vandaag! Laat je even weten wat je opbrengst is en of je emmy veilig aan boord is! Ik duim voor je!!!
     
  5. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    Helaas.. heel slecht nieuws. 3 van de 4 embryo’s zijn na gisteren gestopt met doordelen en deze liep achter op groei. We hebben nu dus helemaal niks meer en een slechte kwaliteit teruggeplaatst gekregen. Ik ben hopeloos en heb er absoluut geen vertrouwen meer in. :(
     
  6. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    @Wonderbeeb2 Ik ben ook maar begonnen met testen.. vandaag 8 dagen na een volle Ovitrelle pen en 3 dagen na de 1e extra 8 klikjes, maar m’n test is echt méga donker, dus ik denk dat het bij mij veel langer duurt voor het eruit is. Heb zojuist de 2e extra klikjes gezet, morgen zal de test dus nog donkerder zijn dus denk dat ik dinsdag sowieso niks zie… dan moet ik de 3e en laatste extra 8 klikjes zetten. 1 voordeel, daarna zit ik wel verder dus dan zou hij sowieso donker moeten blijven. Maar ga er vanuit dat ze gewoon aflopen.
     
  7. Wonderbeeb2

    Wonderbeeb2 Actief lid

    31 aug 2021
    227
    74
    28
    Vrouw

    Aah wat ontzettend stom!
    Maar weetje ik had ook echt geen vertrouwen en mijn allerslechtste kwaliteit is juist blijven plakken. Het zegt echt niet veel! Eigenlijk is alles wat teruggeplaatst word goed!. Ik duim enorm hard voor je mee!
     
  8. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    Was die van jou nu ook de allerslechtste kwaliteit? Dat geeft wel weer een beetje hoop… dankjewel!
     
  9. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    @Wonderbeeb2 Mijn Ovitrelle loopt echt mega traag af… ik moet morgen voor de laatste keer bij spuiten maar de testen zijn nog mega donker. Dus ik ga echt voorlopig nog niets kunnen zien. Nu 3 dagen na tp, 2 dagen na 2e keer 8 klikjes, 5 dagen na 1e keer 8 klikjes en 10 dagen na volledige Ovitrelle spuit voor eisprong.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      37,9 KB
      Weergaven:
      22
  10. Wonderbeeb2

    Wonderbeeb2 Actief lid

    31 aug 2021
    227
    74
    28
    Vrouw
    Oh die zijn nog donker ja. Op een of andere manier waren die 8 klikjes er bij mij heel snel uit elke keer. Maar dit keer had ik ook 3 dagen na de.volledige trigger nog maar een tuurlijn. Zo is het lastig he, lang wachten helaas.

    Mijne was de slechtste tot nu toe die is teruggeplaatst. Ze plaatsen bij C&C op kwaliteit terug. Dit was een 4AC of 4CA
    Ervoor 4AA en 4AB

    Heel veel succes!
     
    Parelbaby vindt dit leuk.
  11. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    @Wonderbeeb2 Ik word gek!!! De testen lopen op, maar het kan nog Ovitrelle zijn. Maar heb nog nooit gehad dat ze dan zo duidelijk oplopen?! Maar ze zijn ook wel weer heel duidelijk voor 5DP5DT… misschien combinatie van Ovitrelle en oplopende eigen HCG? Ik hoop zo dat ze morgen nog donkerder zijn :$
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Wonderbeeb2

    Wonderbeeb2 Actief lid

    31 aug 2021
    227
    74
    28
    Vrouw
    Wanneer heb je jouw laatste 8 klikjes gezet?
    En hoe is die vandaag?
     
  13. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    Dinsdagochtend vroeg! Deze zijn van vandaag vergeleken met gisteren.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Wonderbeeb2 vindt dit leuk.
  14. Wonderbeeb2

    Wonderbeeb2 Actief lid

    31 aug 2021
    227
    74
    28
    Vrouw
    Oooooh dat ziet er al een stuk duidelijker uit!! Nu 6 dagen na tp?
    Omg hoop het zo voor jou!
     
    Parelbaby vindt dit leuk.
  15. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    Ja.. nu 6 dagen! Morgen is een beetje een ‘spannende’ voor mij, want 3 dagen na de Ovitrelle was hij een stuk lichter de vorige keren. En als hij nu donker blijft of nog donkerder is, dan loopt mijn eigen HCG gewoon op! Ik hoop het ook zo.. maar ik weet het niet haha. Ben zo bang dat het nog Ovitrelle is, heb ook nog niets tegen mn vriend gezegd. Maar ze zijn tot nu toe nog geen 1 keer opgelopen en dat doen ze nu wel echt…
     
  16. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    Helaas.. 7 dagen na tp en testen zijn lichter geworden. Naar mijn idee hadden ze nu sowieso donkerder moeten zijn als het was gelukt. Dus op naar een nieuwe punctie :cry:
     
  17. blij83

    blij83 Fanatiek lid

    5 jun 2012
    1.986
    1.753
    113
    Wat akelig! Ik las mee. Bah. Ik had het je zo anders toegewenst. Sterkte! Heb je nog een foto vd test nu?
     
  18. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    Ja dankjewel.. :(
    Lief van je.

    Die bovenste is van gistermiddag, daar was hij nog flink opgelopen..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  19. blij83

    blij83 Fanatiek lid

    5 jun 2012
    1.986
    1.753
    113
    Hmmm, ik ben met je eens dat dit geen goed teken is.
     
    Parelbaby vindt dit leuk.
  20. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    Ik weet het gewoon zeker, ik herken het gevoel zo erg als het wel is gelukt. Dus helaas..
     

Deel Deze Pagina