Cuypers en Cuypers: ervaringen, tips en wachttijd behandelgesprek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Matala, 30 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.565
    7.011
    113
    Vrouw
    Wat een ellende. Mag ik vragen welke onderzoeken je al hebt laten doen bij Cuypers?
     
  2. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    Alles volgens mij.. NK en plasma (scratching), receptivity, bloedonderzoeken. Ik heb in NL al een HSG gehad, in België een hysteroscopie gehad.

    Ik denk dus dat mijn lichaam zo in de stress is en mijn cortisol heel hoog is (dit is al eens bewezen in speekseltest bij orthomoleculair therapeut) en dat het daarom misschien gewoon niet pakt. Maar daar doe ik alles aan wat ik kan, en dit traject werkt natuurlijk averechts.
     
  3. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.565
    7.011
    113
    Vrouw
    Ook stollingsonderzoek en chromosomenonderzoek?

    Ik herken wat je zegt hoor. Mijn cortisol is ook vaak te hoog geweest bij regulier bloedonderzoek en bij mij is er ook geen reden gevonden waarom het niet lukt.
     
  4. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    Ja bloedstolling was al geprikt in België, chromosomenonderzoek is ook bloedprikken toch? Maar dan echt 4-6 weken wachten op de uitslag, dat hebben we ook gehad.

    Ik heb besloten om door te gaan voor de punctie, ben nu opzoek naar een orthomoleculair therapeut en ga dan 3 maanden keihard daar aan werken… eerst onderzoeken waar het vandaan komt, uitgebreid hormoon- en darmonderzoek. Want dit schiet niet op..
     
  5. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.565
    7.011
    113
    Vrouw
    Ja zoiets wil ik eigenlijk ook doen als onze 14de niet lukt in juli. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer ivm zoveel verschillende therapeuten en wijzen van onderzoek enz.

    Ik doe al wel een hele tijd acupunctuur en energetische therapie
     
  6. Wonderbeeb2

    Wonderbeeb2 Actief lid

    31 aug 2021
    227
    74
    28
    Vrouw

    Kwam even kijken in de hoop positief nieuws te lezen ;( stom en sterkte weer!

    Mijn cortisol was ook langdurig veel te hoog! Allemaal na mijn laatste miskraam en ook die gehele periode niet zwanger geraakt.

    Ik ben de afgelopen maanden daarmee aan de slag gegaan, veel gesprekken met een psycholoog en heb me helemaal afgesloten van forums over stress en stressgerelateerde klachten. Ik was ook heel erg van alles googlen en dat gaf mij onbewust extra stress. Moest ik allemaal mee stoppen. Ben daarbij de afgelopen 2 maanden antioxidanten mix van supple gaan slikken. En merkte heel geleidelijk dat mijn stress niveau wat meer zakte.

    Dikke knuffel iig voor jou! En ik hoop echt oprecht dat je snel blijven succes gaat hebben!
     

Deel Deze Pagina