Verkleed als indiaan tips gezocht

Discussion in 'De lounge' started by linda84, Oct 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Binnenkort heeft mijn dochter op school een indianen feestje. Ik ben even rond aan het kijken op internet maar heb eigenlijk geen zin om een pak te gaan kopen. Heeft iemand een idee hoe ik haar toch er leuk uit kan laten zien ?

2. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik heb toen ik jong was ooit ook zo'n feest gehad. Mijn moeder heeft toen een wit t-shirt van haarzelf bij me aangedaan (mijn moeder heeft s dus shirt was eigenlijk alleen te lang) en daarvan de onderkant in rafels geknipt. Zo kreeg je een beetje een indianen idee. Met wat van haar makeup strepen op mijn wangen en een veer in mijn haar, klaar was ik :)

3. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    oh en met rafels bedoel ik dus eigenlijk gewoon dikke stroken van 2cm breed ongeveer.

4. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Zwarte legging met bruin/beige lang t-shirt en de onderkant open knippen zodat je franjes krijgt. Leuk ceintuurtje met kralen en veertjes om haar middel. Veer in het haar en 2 vlechtjes, sproetjes op de wangen en daar is je indiaantje!

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Leuk ! Bedankt voor de tips

6. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

May 12, 2012
    361
    1
    16
    Ik zag bij de action een hoofdband met 2 of 3 veren voor kinderen, kostte geen drol! :D

7. Frietje

Frietje Bekend lid

Oct 30, 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Ik zelf was ooit verkleed als indiaan. Inderdaad lange tshirt en dan strookjes knippen, jutten touw/ sisal touw om middel, veertjes in haar, en jaja als klapper... Sokken over schoenen aan doen!!! Dan krijg je echt van die indianen boots (had sokken over mij Allstars hihi) vlechtjes in, of twee staartjes en ook jutten/ sisal touw om hoofd. Succes!

8. Linda86

Linda86 VIP lid

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
  10. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Share This Page