Cv huren, wie weet hier iets van?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Alweer een topic, maargoed:D

De bedoeling was dat wij cv zouden krijgen van de woningbouw, betalen per maand en geen contract ofzo verder. Nu heb ik dit een maand geleden aangevraagd, nog niks gehoord dus ik dacht vandaag, even bellen. Nu blijkt, dat ze deze woningen willen gaan slopen(terwijl ik dit een maand terug nog vroeg if dit klopte, toen was het antwoord nee) in 2015, 2020 of 2025. Logisch natuurlijk dat ze geen cv gaan bouwen voor nog 2 jaar. Wij willen hier geen cv kopen omdat in ons volgende huis vast wel cv zit er er gewoon veel geld weg is dan. Dit huis is nog voor ffies dus leek dit het makkelijkste.. Maarja, nu krijgen wij waarschijnlijk geen cv om die sloopplannen..

Nu is het zo dat onze kachel oud en versleten is en er dus een nieuwe moet komen. Naarmate dit nog maar voor een tijdje is vind ik het een hele uitgave om een nieuwe aan te schaffen( omdat ik wel een goede wil) en wij hem over een tijdje niet meer nodig zijn..

Nu lees ik via Google wel dat je cv's kunt huren, helemaal geen dure prijzen. Maar hoe werkt dit nou exact? Krijg je de radiatoren er dan ook bij? Leggen ze dit ook aan? En moet je verder nog installatiekosten betalen? Is er hier iemand die dit heeft?
    Overal moet ik namelijk een gesprek aanvragen en dat vind ik wat ver gaan voor deze vragen want voor ik dit beantwoord heb ben ik nog niet overtuigd dat ik een cv wil huren..

Wie kan mij helpen?:D

2. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben een cv ketel te huur van Nuon.
    Afhankelijk van het type ketel betaal je een bepaald bedrag. Wij betalen 32 euro per maand.

Je krijgt echt alleen de ketel, dus geen radiatoren. Installatiekosten hebben we niet betaald.
    Wij zijn er erg blij mee :)

3. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow trouwens..er zit wel een minimum aantal jaren huur aan vast. Dus als het maar voor 2 jaar is ofzo dan kan het je nog wel eens geld gaan kosten omdat je daarna het huurcontract moet afkopen, kijk dat dus goed na!

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Het bedrag valt mee, maar dan hebben jullie zelf de radiatoren betaald? Ik zal eens kijken wat de minimale periode is.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.462
    36.412
    113
    Dat heeft voor 2 jaar meestal maar weinig zin ben ik bang.

6. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hadden geen nieuwe radiatoren nodig, die hingen er al en was niks mis mee

7. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    cv huren is in verhouding erg prijzig ik weet niet wat je voor kachel heb maar pluk voor een paar euro van marktplaats voor die korte tijd

en bedrag van 32 per maand valt mee dat is echt heel erg duur
    je moet bij huren erg goed de voorwaarden na kijken betreft hoelang welke garantie,uurloon wel of niet bij inbegrepen,wel of geen 24 uurs service,onderdelen wel of niet inbegrepen

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ondertussen al wat bekeken idd en het is niet voordeliger. Ga nu kijken naar een gaskachel voor even:) thanks!!

Deel Deze Pagina