Hallo allemaal! Wij gaan 8 mei van dit jaar trouwen en hebben al een buitenlocatie voor de trouwfoto's, maar eigenlijk nog niks voor als het regent die dag. Nou heb ik al gezocht op internet mar kan eigenlijk weinig mooie binnenlocatie's vinden! Dus als jullie tips hebben voor mooie fotolocatie binnen in de omgeving katwijk zh / leiden / noordwijk / oegstgeest / wassenaar.... hoor ik het heel graag! ben benieuwd!
Niet bij jullie in de regio, maar misschien is er wel iets vergelijkbaars te vinden. WIj hadden als back-up een exotisch tuincentrum.
Ik woon in Alkmaar en wij hebben hier de visbanken. Dat is wat vroeger de vismarkt was en die is overdekt. Daar worden vaak foto's gemaakt, net als bij de overkapping van de waagtoren. Hebben jullie misschien niet ook dat soort plekken? En als jullie een professionele fotograaf hebben, weet die misschien ook wel wat...
een tuincentrum en wij hebben bij ons een fiaduct waar skaters zitten en krefetie maken en daar hebben wij onze foto's gemaakt erg mooi en gaaf efecht
Hey ccwomen leuk zeg zwanger trouwen, heb ik ook gedaan. Niet zoals het hoort he in Katwijk Wij hadden als binnen locatie de fotostudio van de fotograaf, in het boek had ik hele fave foto`s gezien daarvan. Ook zouden we dan naar het gemeentehuis van Wassenaar gaan. Daar heb je een overkapping. Anders zou je nog even aan je fotograaf kunnen vragen of zij opties heeft. Ik duim voor heel mooi weer voor jullie. Wij hadden een super mooie dag met foto`s op het strand (en voeten in de zee !) en in de binnenstad van Leiden.
Hallo cc women Wij wonen zelf in noordwijk en hadden ditzelfde probleem vorig jaar 25 april. (gelukkig hebben wij het niet nodig gehad hadden prachtig weer) Wij hadden een locatie in burgerveen (bij leimuiden) daar is een kwekerij/tuincentrum ( http://www.tropischrozenland.nl/T1/home.php ) en zei hebben een "tropische kas" als fotolocatie wij zijn er gaan kijken en het sprak ons wel aan. je kan er reserveren voor die dag voor 35 euro. Mocht het toch mooi weer zijn dan hoef je niet af te bellen en niet te betalen. Hou wel rekening met je reistijd en foto's maken. Want dat duurt langer dan je denkt In ieder geval een prachtige dag toegewenst! groetjes mini me
Leuk al die reacties! Thx! Maar t moet idd iets dichter bij want de locaties zijn net te ver weg en daar hebben we de tijd niet voor helaas! En idd hoort eigenlijk eerst te trouwen he zeggen ze hihi wij doen t lekker andersom...eerst samen wonen, toen zwanger en toen trouwen hihi! Maar als iemand nog meer locaties weet iets dichterbij heel graag!
Oh gelukkig dat jullie mooi weer hadden, ik hoop dat wij hetzelfde weer krijgen!hihi Maar ik had die fotolocatie oook al gezien op internet, maar is net ff te ver denk ik.... wij hebben waarschijnlijk niet die tijd zeg maar, maar iig bedankt en al je nog wat te binnen schiet hoor ik het graag natuurlijk! gr ccwomen
Hebben wij ook gedaan hoor ! Wel grappig om te zien dat er veel mensen uit of uit de buurt van katwijk komen Je zou naar kasteel duivenvoorde of keukenhof kunnen gaan. Maar dit doen al heel veel mensen en er hangt een prijskaartje aan. Een nicht van mij is naar het Ford museum geweest dat zit volgends mij in Hillegom.
Wij hadden de orchideeenhoeve als optie, maar dat ligt in flevoland. De noordoostpolder om precies te zijn. Dus een beetje ver bij jullie uit de buurt, maar is er niet zo iets bij jullie. Ik zal er even een link van neerzetten. Wel de moeite waard om even te kijken. De tuinen zijn daar prachtig en sinds kort hebben ze ook een vlindertuin. Daar is vooral mijn meisje helemaal gek van. http://www.orchideeenhoeve.nl/asp/defau ... language=1