Niks. Sinterklaas geeft bij ons alleen de kindjes cadeautjes. Nou ja, wij krijgen dan wel een chocoladeletter, maar verder niks.
Een geurtje is altijd goed Heb voor mezelf maar Flowerbomb besteld. Verder het tijdschrift Landelijk Wonen met de kerst editie. En dat was het eigenlijk wel.
Niet voor sint maar kerst: (sint is voor kids hier) - riviera maison fotolijst - riviera maison onderzetters - riviera maison windlicht - fab portomonee - riverdale klok - kookschort - standaard voor de ipad om hem op het aanrecht te zetten tijdens het koken - 2 luchtjes - riviera maison fruittray - douchegel rituals - abbonements verlenging kek mama - grijze kaarsen - scent chips Vrij lang lijstje maar ik ben ook jarig met kerst
Wij willen elkaar misschien voor sinterklaas en anders voor kerst nog wat geven Op mijn lijstje staat 2 fotolijstjes (voor 2 foto's van ons dochtertje) Scentchips Tijdschrift Verder nog niks. Ik lees ook mee.
Een grillpan Haaknaalden clover 2 kranen voor mijn eheim aquariumpomp stervormpjes koek (wilton divere maten) letterstempels hema (dus losse letters) Witte klei action doos dolce qusto espresso!
Cadeaubonnen, onder andere van de Hema, maar ook van de Action, DA, Blokker of wat dan ook. Het komt altijd wel goed van pas. Cadeaubonnen van mijn favoriete kledingwinkels. Ik heb een redelijk dure smaak dus dat is gewoon erg handig. Parfum idem. Cadeaubonnen dus Verder heb ik 6 boeken op het lijstje staan die ik graag zou willen lezen. Ik heb een aantal computerspelletjes voor de PS2 die ik graag wil hebben (Singstar; en ja, ik weet dat ik niet kan zingen, maar ik vind het wel nog steeds heel leuk om te doen). Een stoomkoker, een stoomreiniger. Een nieuw serviesgoed die ik zelf uitgezocht heb en compleet is (oké, dat verzin ik nu ter plekke; maar dat lijkt me eigenlijk nog best wel eens gaaf om te hebben; het mijne is altijd bij elkaar geraapt en een mengelmoes). Misschien een nieuw fietszitje voor over een tijdje wanneer onze kerel te groot is om voorop het stuur te zitten en achterop moet. Studieboeken, ontbrekende Pauline Oud-boeken, fototegoed om digitale foto's te laten uitprinten... Uitslaap-gelegenheden. "Neem deze bon als token voor 1 zondagochtend blijven slapen tot zolang je dat wenst". Hetzelfde geldt voor rust-momenten. Weekendjes weg, dagjes uit, wellness-centre etc. Oh de mogelijkheden zijn eindeloos
Voor mij Keukenweegschaal Digitale eierwekker Vierkante bakvorm Fotolijstjes Voor vl Scheurkalender garfield Stripboek dirk jan Lekker luchtje Ehhh verder brainstormen
Een positieve zwangerschapstest 😁 meer niet. We doen niet aan Sinterklaascadeautjes voor volwassenen.