bij jan linders kan je een babydoos ophalen... wie heeft dit gedaan??? is het de moeite waard? mijn oma heeft een kaartje opgestuurd en nu kan ik daar een doos ophalen.. maar is wel erg ver weg helaas
Ik vondt er niet zoveel aan. Er zaten heel veel dingen in die ze pas kan gebruiken als ze 1 is, en als ze dan inmiddels 1 is was het bedorven en kon je het niet eens gebruiken. Ik heb er bijna niks van gebruikt.
Ik vond de jan linders doos juist wel leuk! zat heel veel in! Heb laatst even getypt voor iemand die het ook vroeg..zoek even dat bericht op, momentje!
hmm iets teveel berichten getypt de laatste tijd; ik kan m niet vinden oke..even uit mn hoofd: 4 rollen pepermunt, 2 zakken snoep, fruithapje, barleduc, appelstroop, fruitdrank vanaf 6 maanden, 1 afhaalbon voor muisjes (roze/blauw), 1 rol beschuit, 4 plakken peperkoek, pak toastjes, euhh..verder weet ik het even niet meer, maar tis in ieder geval idd een doos vol spullen die meer voor jezelf zijn als dat je ze voor je kindje kan gebruiken. Mgoed, niet minder leuk want er zit gewoon echt heel veel in.. vond dit in ieder geval de doos waar het meeste in zat! Maar wel beetje raar want in elke doos zit wel iets van luiers en billendoekjes, en dat is bij deze niet..