Op de tv zie je regelmatig de reclame voorbij komen van Honig. Indien je in het bezit bent van drie aktiecodes, kun je voor 6.99 + 2.99 verzendkosten een Wk shirt bestellen met naam. Ik vond het wel een leuk idee en heb eens op die aktieverpakkingen gekeken bij onze supermarkt. Nu blijkt dus op alle verpakkingen van de groentesoep dezelfde actiecode te staan. Ik heb één pakje gekocht en 6 keer dezelfde code ingevoerd voor 2 shirts..Geen probleem... Voor diegene die ook een shirt willen bestellen: Kijk op de site www.honig.nl en klik bestellen aan. Voer als aktiecode drie keer het volgende in: 55L121 en voilá...Veel plezier met je shirt
Wat stom dat er bij de kindershirts geen maat 98/104 is. Wel 86/92 en 110/116. Te klein en veel te groot dus. Misschien zijn ze al op.....
Die maat is er inderdaad niet! Wij hebben de 86 maar besteld. Ik had ook keurig 6 pakjes gekocht voor 2 shirts, blijkt dat je maar 3 code's hoefde in te voeren!
Leuk!! bedankt voor de code, ik heb een shirtje voor mijn zoon besteld. maat 86/92, moet net lukken, die ander is te groot. idd jammer dat die tussenmaat er niet is.
hahahahahahah die is grappig. Niet zo slim bij de honig! Ik had toevallig een pakje gekocht en dacht ik bewaar de code voor wie hem wil. DAt hoeft dus niet.
Heeft iemand dat shirt al eens ontvangen? Ik heb eind maart besteld en betaald, maar nog steeds geen shirt. En op mailtjes wordt ook niet gereageerd. Ik vind het een beetje vreemd....
Ik heb de shirts al ontvangen. Een aantal weken geleden al. Ik heb ze besteld toen de aktie net liep.
Vandaag (pas) besteld als verassing voor manlief, nu maar hopen dat die nog een beetje op tijd komt want zag net dat de levertijd nog steeds 4 weken is
ik heb ze ook gelijk besteld. Nog niet eens alle verpakkingen stonden in de winkel. Maar had ze netjes 3 weken later binnen