Ligt eraan, meestal is een B12 tekort juist tijdelijk (door ziekte of verkeerde voeding bv) in sommige gevallen is het chronisch dan ontbreekt de IF factor in je maag en KAN je geen B12 uit het eten halen (en hebben capsules e.d. ook geen zin) maar dat is dus lang niet bij iedereen... Ik zou idd al je waardes laten nakijken en bv even kijken hoe het met je darmen is gesteld (kunnen ook veel klachten van komen) een internist moet je dus helemaal binnenstebuiten keren om een echte diagnose stellen..
Mooi om te horen dat heeft hij dus niet gedaan. Vrijdag heb ik weer een afspraak bij de dokter. Ik krijg steeds meer last van mijn hart. Het is begonnen met af en toe ja, het lijkt alsof iemand je hart vast heeft en er mee schudt! Heel eng gevoel. Nu heb ik ook dat wanneer ik rustig sta mijn hart opeens hard gaat kloppen en alsof mijn adem word ontnomen ook heel vreemd. Ik ga dit vrijdag allemaal aan de dokter melden en een fatsoenlijk onderzoek eisen.
Ik heb dit dus ook. Ben heel snel moe en ook heel vaak. Ik ga als het even kan ook 's middags een uurtje op bed liggen. Toen ik zwanger was, had ik er ook heel veel last van. Uit onderzoeken is bij mij niets naar voren gekomen. Maar ik heb dus wel pfeiffer gehad. En heb het gevoel dat dat nooit helemaal is weggegaan. Maar volgens de huisarts kan het absoluut niet, dat ik daar nog last van heb
Welke onderzoeken heb je allemaal gehad pelikaan? Ik heb een verwijsbrief gekregen voor de cardioloog. Mijn huisarts vond het trouwens belachelijk dat de internist niet verder heeft gekeken.