gedragen shirt ruilen???

Discussion in 'De lounge' started by ma1, Jun 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ma1

ma1 Fanatiek lid

Mar 14, 2010
    1,211
    0
    0
    Ik heb een shirt gekocht,maar vind hem toch niet helemaal mooi zitten heb het een paar uurtjes gedragen de kaartjes zijn er ook al af
    Zal ik het nog proberen te ruilen heb het via een webshop gekocht

2. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    4,220
    62
    48
    around the corner
    Nee, dat kan niet...
    Snap ook niet dat je dat niet weet eerlijk gezegd :(
    Als het wel kon zou een ander straks dit (gedragen) shirt kopen bij diezelfde webshop en er de nieuwprijs voor betalen, lijkt me niet de bedoeling, neem aan dat je dat zelf ook niet zou willen?

3. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Nee, dat lijkt me niet kunnen.
    Ergens ook wel logisch.
    Wat je wel zou kunnen doen is het shirt verkopen via MP.

4. PoppetjeN

PoppetjeN Niet meer actief

Nee dat kan niet... Zou wat zijn :D

5. oxbow

oxbow Niet meer actief

Nee dat vind ik echt niet kunnen en snap eerlijk gezegd niet helemaal waarom je het hier vraagt, ik denk dat je zelf het antwoord wel weet.

Zou jij het fijn vinden als je een shirt koopt, wat achteraf gedragen blijkt te zijn?? ik in ieder geval niet...
    En ik denk dat de webshops hem zonder kaartje niet terug nemen.

Dat zou hetzelfde zijn als ik het shirtje weg terug gaat brengen wat ik bij een bruiloft gedragen heb, maar waar ik de kaartjes van vergeten ben er af te halen.
    Hij heeft alleen onder een jurkje gezeten, maar geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nee. Zou jij een gedragen shirt willen kopen? (Voor de volle pond)
    Je kunt het proberen, genoeg mensen die het deden toen ik nog in de winkel stond. Maar goed, dat is niemand gelukt;)

7. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Nou ja...je kunt het altijd netjes vragen of het mag

Nee heb je....

8. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Natuurlijk kan je zo'n shirt nog terug sturen, als het niet zichtbaar is dat je het shirt hebt gedragen en je de kaartjes nog hebt...

Als jij hier verder geen vervelend gevoel aan over houdt?!

9. topper12

topper12 Niet meer actief

En dit is nu de reden waarom ik nieuwe kleding eerst was voordat ik het aantrek... ;)

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nee, zomaar terugsturen zou ik niet doen. Als je wilt weten of de webshop het goed vindt, moet je hen gewoon even bellen of mailen
    Maar lijkt mij eigenlijk van niet. In de winkel hoef je ook niet aan te komen met kleding waar je de kaartjes al van af hebt geknipt, dus lijkt me dat voor een webshop dezelfde normen gelden... ;)

11. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Nou ja, sowieso was je het toch?
    Kleding is op diverse plekken geweest voordat het in de winkel hangt. Hang stof te happen in de winkel, iedereen zit er met zn handen aan en het word gepast.

Nee, ik zou het niet eens in mn hoofd halen om het terug te brengen. Krijgt een ander het shirt wat ik gedragen hebt. Het is wat anders als hij binnen en bepaalde termijn kapot gaat of zo,

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,016
    547
    113
    nee dit kan niet lijkt me. en ik was echt niet alles voor ik het aantrek hoor. zit niet om werk verlegen en ik heb er ook nog nooit wat aan overgehouden

13. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,867
    5,139
    113
    Home
    je kunt het proberen maar nee denk niet dat het gaat lukken...

14. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    zou niet eens in me opkomen...zou het dan gewoon op marktplaats zetten en hopen dat ik er nog iets voor zou krijgen... en nieuwe kleding waste ik voorheen ook niet altijd maar vanaf nu dus wel :D

15. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Je zou het kunnen proberen maar netjes vind ik dat echt niet. Ik heb vaker weleens kleding geruild waar kaartje al vanaf was wel bewaard maar dit zou ik nooit kunnen dan zou ik het via marktplaats verkopen.

16. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Het personeel in de meeste winkels werken er ook de hele dag in en dan gaat t terug in de rekken, dus zou het gewoon terug sturen.

17. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja dat klopt. Heb ik uit betrouwbare bron. Best vies he?! Ik heb eens een shirt gekocht, ik kom thuis en merkte toen dat de zweetoksels erin zaten...zo vies! Sindsdien check ik het. Ziet er raar uit maarja.. Veel dingen zijn natuurlijk ook al eens gepast

18. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Je kan het niet maken zomaar terug te sturen. Bij mijn man die een webwinkel beheert komt ook wel eens gedragen kleding retour en dat wordt niet geaccepteerd. Dit kost dan wel dubbele verzendkosten (de retourkosten van klant naar winkel en weer terug). Niet netjes.

19. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Nee, ik vind niet dat je het terug kan sturen. Uiteindelijk wordt hiermee de boel belazerd en een ander zit ongevraagd met een gedragen shirt.

Dat in sommige winkels het personeel de hele dag in kleding uit de winkel werkt en het dan wordt teruggehangen is vies en erg onfatsoenlijk tegenover de klanten.

Maar is dat een goede reden om het zelf dan ook maar te doen? In die winkel zou ik het me nog kunnen voorstellen (ik zou namelijk verre van blij zijn om andermans zweet in nieuwe kleding te ruiken) De meeste winkels werken niet zo en door dit dan terug te brengen zorg je er eigenhandig voor dat het ruil- en retourbeleid steeds verder wordt aangescherpt in winkels.

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Verschilt per winkel, wij mochten echt niks aantrekken. Gewoon kopen, punt.

Share This Page