Ervaringen Bugaboo buffalo in het (herfst)bos?

Discussion in 'De babyuitzet' started by barbara80, Jan 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. barbara80

barbara80 Nieuw lid

Jan 24, 2015
    4
    0
    0
    Haai!

Ik ben nieuw op het forum en heb al veel gehad aan het lezen over allerhande onderwerpen :) Maar nu heb ik zelf een vraag waar ik nog geen bevredigend antwoord op heb... Er was al een soortgelijk onderwerp gestart, maar zag dat die ook weer gesloten was... Vandaar het nieuwe onderwerp!

In juli verwachten wij onze eerste, en we zijn ons aan het oriënteren op een kinderwagen. Omdat we na onze verhuizing naast/in het bos wonen, is een all-terrain-wagen wel een must. En dan niet eentje met een bosstand, maar eentje die echt gemaakt is voor het bos/strand/heide. Na inwinnen van advies blijkt onze keus (gelukkig!) beperkt tot 2 wagens: de Maxi-cosi mura 4 of de bugaboo buffalo. Onze voorkeur gaat in principe uit naar de bugaboo buffalo, maar ik vroeg me af of je met deze wagen nog last hebt van vastlopende wieltjes of hoe vaak je bladeren/rotzooi/zand oid uit de voorste twee wieltjes moet halen als je door een (nat herfst-)bos wandelt? (En hem dan dus niet op strandstand gebruikt en achter je aan trekt...);)

Ik hoop heel erg dat er al wat ervaringen zijn :)

Groetjes en alvast veel dank!

2. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Hier alleen ervaringen met je tweede keus. Bij de mura hebben we nooit vastlopende wielen gehad en volgens mij viel de troep er vanzelf weer uit zodra je op vastere ondergrond kwam, ik heb ze in ieder geval nooit schoongemaakt, mijn man wel, maar alleen als we per ongeluk door de hondenpoep heen waren gereden ;), dat vind ik zo vies...
    Sorry als je alleen bugaboo ervaringen wilde...

3. mausyi

mausyi Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    1,452
    0
    36
    Bugaboo nog geen ervaring mee. Wel met de mura 4. Wij lopen bijna dagelijks in het bos. En toen ook met de mura, totaal geen probleem, niet vastlopen niks. Hij werd wel vies, naar even 'uitkloppen' en dan was het prima👍

4. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

Jun 17, 2014
    1,316
    0
    0
    Ik heb de bugaboo buffalo maar nog geen ervaring... Heb m wel gekocht omdat vrienden de wagen overal mee naar toe nemen (bos, strand etc)

5. barbara80

barbara80 Nieuw lid

Jan 24, 2015
    4
    0
    0
    Thnx voor jullie reacties tot nu toe! Ik had eigenlijk wel verwacht dat er geen problemen zouden zijn bij de mura 4, maar om bepaalde handigheidjes zouden we liever de bugaboo willen. Ik hoop dat er nog iemand is die toch binnenkort ervaringen opdoet met de buffalo?

6. Joyce08

Joyce08 Lid

Jul 24, 2014
    6
    0
    0
    Receptioniste
    Leeuwarden
    Wij hebben een bugaboo buffalo. Aantal x in bos gelopen ook met nattigheid, modder en bladeren. Volgens mij bleven er geen bladeren aan de wielen hangen en liep dit vast. Ik kan het mij in ieder geval niet herinneren; ) ik vind de bugaboo een super wagen!:) succes met je keuze:)

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben de donkey, maar is in principe hetzelfde idee want deze heeft ook 4 grote wielen. Ik loop bijna rlke dag door het bos of over de hei en heb nog nooit last gehad van bladeren tussen de wielen. Vind het een ideale wagen.

8. Tulpblaadje

Tulpblaadje Actief lid

Mar 17, 2014
    199
    0
    0
    Wij hebben een Buffalo en dat gaat prima in het bos. Geen last van de bladeren en dergelijke. Het is echt een fijne wagen! Ook voor in de stad en winkels.

9. barbara80

barbara80 Nieuw lid

Jan 24, 2015
    4
    0
    0
    Dag dames,

Heel erg bedankt voor jullie reacties! Jullie reacties hebben ervoor gezorgd dat mn man en ik eruit zijn, t wordt de bugaboo buffalo. Nu nog ff een mooie aanbieding of korting zoeken :)

Thnx!

Share This Page