Zoals de titel al zegt, ik ben op zoek naar een buggy! Het liefst 1 die makkelijk stuurt (met 1 hand te besturen?) en die vrij stevig is, maar tegelijkertijd klein in te klappen is. Ik wil de buggy namelijk ook mee kunnen nemen op de fiets... Welke zijn goed? (En betaalbaar?)
Niet per se de meest betaalbare, maar wij zijn heel blij met de nuna pepp! Er zijn ook speciale fietsdragers voor te koop en hij stuurt superlicht en prima met 1 hand..
Ik ben al jaren erg tevreden over mijn Maclaren Quest. Rijdt heel erg soepel en us van sterke kwaliteit. Echt een van de beste onder de buggy's.
Absoluut de maclaren quest. Wel duur, maar 2e hands goed te doen. Licht, makkelijk in te klappen, handig als je lang bent, makkelijk te besturen en mee te krijgen op de fiets. Nuna vind ik een grote en zware buggy. Koelstra schijnt ook fijn te zijn.
Ik kan goedkoop een Nijntje buggy overnemen, iemand hier ervaring mee? Andere tips zijn ook nog steeds welkom hoor!
Hier een chicco, vergelijkbaar met koelstra alleen frame is sterker is mij verteld. Op de fiets geen ervaring mee eigenlijk maar met een buggy drager is het wel mogelijk.
Hier een koelstra simba t3 super fijne buggy! Heerlijk ook met slaapstand helemaal plat te leggen, grote kap met extra zonnekapje hele fijne wagen!