hallo meiden, ik wilde even iets kwijt. ik Heb gisteren weer rose gezien, denk dat ik een deze dagen weer op rood kan helaas.maar de mensen zeggen ja je bent er veel ste veel mee bezig. ja ik weet het maar ik denk er best vaak aan. vooral nu ik pas te horen heb gekregen dat me nicht zwanger is. ik wil het best wat loslaten, niet zoveel mee bezig zijn. dat is misschien wel beter. maar hoe ga je dat doen? als de wens zoo groot is en iedere keer is het dan weer een teleurstelling met die rode duivels ikmoet gewoon met me gedachte ergens anders zijn dan met het zwanger worden. ik weet het maar is zo moeilijk.
Digitale knuffel voor jou. Het wachten is altijd moeilijk. Iedereen praat over loslaten maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Misschien helpt het om 1 moment op de dag uit te kiezen waarop je van jezelf er veel aan mag denken. Bijvoorbeeld dagelijks tussen 20.00 uur t/m 21.00uur. Lekker ervoor zitten en maar mijmeren over een zwangerschap e.d. En daarna iets doen waar je van ontspant en blij van wordt, een hobby of wat dan ook. Het jezelf verbieden om er mee bezig te zijn gaat averechts werken. Zolang het geen obsessie wordt, je leven gaat beheersen of je dagelijkse leven gaat belemmeren is het niet meer dan normaal dat je bezig bent met je liefste wens. Heel veel succes en hopelijk lukt het binnenkort om zwanger te raken. Liefs
Wat een goed idee! Wij zijn al bij ronde... 37 of 38 misschien al. Eerst bijna 24 rondes zonder dokters, want eerder wel natuurlijk zwanger geworden (ronde 1 en ronde 10) en nu al hele tijd met artsen en gedoe. Die wachttijd, wanneer je niets meer kunt doen dan hopen, is het moeilijkst. En inderdaad, als mensen om je heen zwanger worden (mijn beide beste vriendinnetjes!) dan kun je iedereen die zegt :"je moet er niet zo mee bezig zijn," wel opvreten.
bedankt voor je lief berichtje! dat is inderdaad een heel goed idee, want om er nou helemaal niet meer aan te denken dat lukt me zomaar niet denk ik. maar ik heb sinds gisteravond wat bruin/rose bloedverlies gezien, en vandaag ook nog de hele dag, en het is nu nog niet weg. maar omdat ik wel wat kleine kwaaltjes had, dacht ik ik doe een test, kan altijd proberen, en nu zie ik een heeel licht tuurstreepje. ik heb er een foto van gemaakt en een ander topic over geopend, en de een ziet niks en de ander wel, dus dat is weer afwachten. ik ga er maar niet vanuit, ook omdat ik dat bruin en rose zie, de vorige maand zag ik dat ook maar toen had ik geen test gedaan en toen werdt ik ook ongesteld. want me nod is pas vrijdag. en de vorige maand begon het ook 5 dagen van te voren met bruin bloedverlies, ik heb hier nooit last van gehad, alleen sinds we eraan begonnen zijn. wel vreemd he
nou ik heb nog een testgedaan van de kruitvat, maar die is negatief en ik zag meer rood vanmorgen helaas op naar de volgende ronde
Meissie, ik knuffel even mee voor je, wat balen voor je!! Ik ken het gevoel en ook die geweldige opmerkingen. Maar ja als je naar het ziekenhuis moet of wat dan ook is het nogal moeilijk om er niet aan te denken. En als de wens er is, dan is de wens er gewoon, zo makkelijk is het. Zolang het niet een regelrechte obsessie wordt...... Ik probeer (zeker met dit weer nu) gewoon mijn ding te doen, veel om handen te hebben, desnoods het hele huis belachelijk goed te poetsen....en dan is weer een dag voorbij. Ik weet niet of dit forum je juist helpt of tegenwerkt, maar anders een paar dagen het hier laten voor wat het is? Heb ik ook een tijd moeten doen van mezelf en dat hielp wel doordat ik niet steeds over het onderwerp aan het lezen was. En soms er gewoon keihard aan toegeven, zelfs als je eens goed wilt huilen ofzo, gewoon doen!! Laat het er maar eens uit, opkroppen is ook niet goed. Meis ik duim echt heel hard voor je dat je grootste wens heel snel in vervulling mag gaan!!
Hoi Bloempje22, Heel veel sterkte!!! Ik zit op precies hetzelfde punt momenteel. Bruinverlies en wachten totdat het doorzet. Ik kan het ook zo moeilijk loslaten. Het enige dat ik zelf heb kunnen bedenken is... afleiding zoeken... Lekker met vriendinnen afspreken, of shoppen. Echt even je gedachte verzetten. Dat is wat mij helpt. En lekker met losgenoten kletsen. Je bent niet alleen!!!!
Herken het ze erg iedereen die zegt dat je het los moet laten omdat het anders niet lukt maar iedereen om je heen word zomaar zwanger zonder moeite Elke keer die vragen of je nog niet zwanger bent en wanneer er een kindje komt weten hun veel dat je al ruim een jaar bezig bent en dan moet je blijven lachen Ik kan het ook heel moeilijk loslaten Moet donderdag ongesteld worden maar voel al aan heel mijn lichaam dat ik het ook ga worden op naar de volgende ronde alweer