Cycles na miskraam niet op gang?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sainabou, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sainabou

Sainabou Nieuw lid

22 sep 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Sainabou, 22 sep 2016
    Laatst bewerkt: 22 sep 2016
    Hallo dames,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen...

Ik ben 35 jaar en was zwanger van mijn eerste kindje. Mijn man en ik kregen op 19 juli, tijdens de 11 weken echo, te horen dat er geen hartslag (meer) was. Mijn lichaam heeft mij geen enkel teken gegeven dat het niet goed was. Na dit nieuws kon ik alleen nog maar huilen... Twee dagen na dit vreselijke nieuws hebben we een tweede echo gehad om zeker te zijn dat er echt geen hartslag was. Diezelfde dag heb ik medicijnen gekregen om de miskraam op gang te laten komen. Ik ben wel begonnen te vloeien, maar na vier dagen bleek het vruchtje er nog te zitten. Op 25 juli heb ik alsnog een curettage gehad. Ik heb het er op dit moment nog steeds heel moeilijk mee, maar wij willen wel weer graag zwanger worden. Volgens de gynaecoloog was er ook geen reden om eerst een menstruatie af te wachten, voordat we proberen om weer zwanger te worden. 7 September moest ik terug naar de gynaecoloog voor controle. Ik had nog steeds geen menstruatie gehad en was ook niet zwanger. Er is bloed af genomen om te checken of ik mijn eisprong heb gehad. 9 September zei de assistent dat mijn bloed uit wees dat de eisprong was geweest. Ik zou binnen 14 dagen moeten menstrueren en zo niet dan zou ik moeten testen op zwangerschap. Afgelopen zondag, 18 september, kreeg ik vreselijke buikpijn. Ik verwachte mijn menstruatie, maar die kwam niet en is er nu nog steeds niet. Sinds maandag is de buikpijn niet meer zo hevig, maar nog steeds een zeurende pijn. Inmiddels heb ik al enkele testen (Early test Kruidvat) gedaan (vanochtend nog) en ik blijk niet zwanger... Inmiddels ben ik zo ontzettend bang en onzeker... ben nu zo gestrest... Ik wil graag verder, maar mijn lichaam werkt niet mee voor mijn gevoel. Weten jullie wellicht wat er aan de hand kan zijn?

2. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Hoi Sainabou,

Wat naar te horen dat je dit hebt mee moeten maken ook.
    Helaas hoor je het te vaak vind ik.

Vervelend dat je cyclus niet op gang komt, ikzelf ben 5 aug nog geholpen om restweefsel te verwijderen. En idd circa 2 weken later een ei geconstateerd dmv ovulatietesten..en dus 4 weken later menstruatie. Wacht nu weer op mijn ei ..ronde 2. En kan ook niet wachten om zwanger te raken en te blijven :(.

Wens je veel kracht en steun meis, is toch een ingrijpend iets vind ik.

3. ProudMom

ProudMom Niet meer actief

Als ze uit je bloedonderzoeken hebben gehaald dat je een eisprong hebt gehad, moet je wel ongesteld worden 1 dezer dagen. Ik zou het komende week nog even afwachten en anders echt weer aan de bel trekken bij de gyn.
    Bij mij kwam er ook maar geen menstruatie na de curretage, en toch had ik al meteen iedere maand buikpijn rond mijn ei en 'menstruatiedag' (alleen steeds geen bloedverlies). Uiteindelijk bleek ik verklevingen te hebben overgehouden aan de curretage.
    Sterkte.

4. Sainabou

Sainabou Nieuw lid

22 sep 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie reactie. Ik ben dus ook heel bang dat ik bijvoorbeeld verklevingen heb... Hoe merk je dat? Welke klachten heb je dan?

5. ProudMom

ProudMom Niet meer actief

#5 ProudMom, 22 sep 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 sep 2016
    Meid wat een onzekerheid.
    Ik menstrueerde niet meer en had buikpijn rond m'n ei en menstruatiedag, maar er kwam geen bloedverlies. Ook hoor je vaak dat er alleen bruinverlies is of dat de menstruatie minder is dan eerst en een zeurende buikpijn. In ieder geval wel een reden om even te overleggen met je gyn.
    Ik hoop dat je alsnog gewoon snel ongesteld wordt en dat de zorgen uiteindelijk nergens voor nodig waren!

Sterkte!

6. Sainabou

Sainabou Nieuw lid

22 sep 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag naar de gynaecoloog geweest, omdat mijn buikpijn maar blijft. Nu zag ze dat mijn baarmoederslijmvlies heel dun was en dat zou dan de oorzaak kunnen zijn dat er geen bloedverlies is. Haar advies is nu om 3 maanden de pil te nemen, zonder stop week, zodat het slijmvlies zich weer kan opbouwen. Daarna zou ik dan weer moeten menstrueren. Helaas moeten ik nu dus weer wachten en maar hopen dat het daarna goed komt! Iemand van jullie dit advies bekend?

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hoi ook ik heb dit meegemaakt ik zou niet zomaar aan de pil beginnen en vragen om een hysteroscopie hier kijken ze mee in je baarmoeder om te kijken of er verklevingen zijn dun baarmoederslijmvlies en geen menstruatie zijn wel een teken ervan vooral omdat je een eisprong heb gehad. Je kunt ook contact opnemen met het spaarne ziekenhuis in hoofdorp heel veel sterkte

Deel Deze Pagina