Hey dames, Op 24/08 ben ik gecureteerd wegens een mk. Ik was 10weken ver. De ZW symptomen waren na een week weg en heb intussen een paar bloedingen gehad die ook weer gestopt zijn. Anderhalve week geleden voor de eerste keer gemeenschap gehad. Coitus interuptus maar nadien condoom. Deze week begon ik precies weer allerlei zwangerschapssymptomen te krijgen zoals misselijkheid, sterke geur, heel hard zweten, opgeblazen gevoel,... Eergisteren deed ik een test en die was licht positief. De dag nadien weer en hetzelfde.de gyn gebeld (2zelf en die beweren dat het geen resterende HCG meer kan zijn terwijl ik dit overal wel lees. Bloed laten prikken en HCG staat op 12. Dus ofwel heeeeel pril zwanger (net 3w of 1,week sinds innesteling) ofwel resterende HCG. Morgenvroeg doe ik opnieuw een test en moet ik opnieuw bloed prikken Ik word gek van onzekerheden. Ik geloof in eerste instantie dat het HCG zal zijn maar ik kan niet langs het gevoel een sprankje hoop te hebben...
Erg spannend zeg! Heb je tussendoor geen testen meer gedaan? Ik testte 5 weken na de curretage voor het eerst negatief en werd toen ook vrij snel ongesteld. Paar dagen daarvoor laatste hcg controle gehad en die stond op 10. Het is lastig in te schatten... ik wist bij mezelf dat het lang ging duren omdat mijn hcg absurd hoog was. Hebben ze dit vooraf getest bij je?
Neen, jammer genoeg niet meer getest geweest en daarna ook niet aan gedacht om het op te volgen. Ik heb nu wel tegen de avond constant ongi achtige krampen en steken. Ik durf het niet te dromen want vind zelf de HCG heel laag staan. De kans is trouwens zo klein door de soort gemeenschap dus...