Hey meiden ! Even een vraagje, als je op de 1e dag van je ongi begint met tempen, en je temp is na ong 2 weken omhoog gegaan.. Is je ei dan al geweest? Of moettie dan nog komen? En op wat voor soort slijm moet je letten..? Veel vragen, .. Hoop dat jullie een antw voor me hebben ! Liefs Butterfly
Heb je je temp bijgehouden op papier? Want dan zou je het kunnen invullen op FF (www.fertilityfriend.com) Die kan dan aangeven wanneer je eisprong is geweest. Vruchtbaar slijm is waterig of eiwit achtig en je kunt er draden van trekken. Bij mij was het net lijm deze cyclus. Liefs
Ik ga als ik ongi word beginnen met tempen! Dat is een hele goeie tip van FF ! Thnxx.. Alleen als ik dat vruchtbare slijm heb, moeten we dan gaan klussen, of is het dan al te laat? Liefs B
Succes, antwoorden kun je goed vinden op die site. Veel uitleg over de verschillende onderdelen van je lichaam!
Het is echter wel zo dat je temperatuurstijging pas plaatsvind NA je eisprong. Dus je kunt met je temp zeg maar niet van tevoren al zie wanneer je ei is. Wel is het handig om inzicht te krijgen in je cyclus. Als je echt van tevoren wilt weten wanneer je ei is, dan zou ik ovulatietesten gebruiken. Zorg er alleen voor dat het geen obsessie voor je wordt. En als je dat vruchtbare slijm hebt....KLUSSEN! Liefs
GRaag gedaan! DAt slijm kan je idd echt een hoop vertellen. Hopelijk is het snel raak! Ik duim voor je!