ik snap het ff niet meer. Mijn afgelopen 3 cycles zijn 33,28,26 het gemiddelde zou dan 29 zijn wanneer ik weer ongesteld zou moeten worden. Via sensitest zou ik vanaf morgen moeten beginnen met ovulatietesten. Alleen was ik donderdag al begonnen alleen lijkt het alsof ze steeds lichter worden de testen. (Op de foto zie je het niet zo goed) Ik neem aan dat ik moet door testen? Het kan niet zo zijn dat me eisprong al geweest is ?
Lekker blijven doortesten hoor! Bij mij varieerden de lijntjes ook van donker naar licht en weer donker, tot de definitieve knaller kwam.
Op welke dag ben je nu dan begonnen? Ik zou bij ovutesten in eerste instantie uitgaan van je kortste cyclus. Bij zwangerschapstesten juist van je langste
Bij mij gaan ze ook van licht naar donker, naar weer licht, naar weer donker en dan opeens een knaller Zou dus nog even doortesten!
Het LH-hormoon schommelt dus het is heel normaal dat ie de ene dag wat donkerder is dan de andere dag. Zeker door blijven testen! Enige wat telt is dat je een positieve test krijgt.