nou dames al twee dagen overtijd gaat dus weer goed en nou maar hopen dat ik zwanger ben heb wel wat symptomen misselijk moe veel dorst heel snel weer honger als ik met me hubbie doe heel er misselijk dat ik bijna flauwval vooral smorgens en smidags heel erg misselijk mvg winniethepoeh19
nou nog geen te bekenen en wel veel pijn onder in me buik vreet buien moe af en toe nog misselijke en veel zin in drinken maar ik durf niet te testen wat vorige keer ben ik wel drie week over tijd geweest wat moet ik doen mvg winniethepoeh19
Meid ga lekker testen. Misshien ga je meer stressen dan blijft je menstruatie misshien wel langer weg! Ik zal testen hoor als ik jou was 3dagen zeg toch wel wat. Maar je moet zelf bepalen natuurlijk. Ik zal voor je duimen... Sucses!
Hoi hoi, Ik zou er ook een testje aan wagen, je nog ruim 2 weken heel erg onzeker voelen is ook zo wat. Doe wat je gevoel je ingeeft. Succes, Bibu !
Hoi hoi, Als wachten een beter gevoel geeft moet je wachten, je moet doen wat je denkt dat goed voor je is. Voor de ene is het testen en voor de andere is het wachten. Wat je ook kiest ik duim voor je ! Liefs, Bibu.
oke het geeft me al weer moed dat je voor me duimt maar hoe ik me echt voel heb ik nog nooit gehad maar ja lichaam kan me ook voor de gek houden he
Ja je moet doen wat jou het best lijkt! Maar ooit zal je moeten testen. als het het zelfde liedje wilt blijven, blijft het dan toch wel. Duim voor je meid!...
Hoi hoi, Helaas zijn onze hormonen daar super goed in. Het is fijn dat je hier je verhaal kan delen met anderen. Ik stuur je met deze mail een dikke knuffel mee, kom op hoor meid je doet het goed ! Groetjes, Bibu !
oke heel erg bedankt ik zou morgen eentest gaan kopen dan dan ga ik vrijdag testen denk ik waar me vriend bij is jullie zij de eerste die het krijgen te weten dikke knuffels terug voor jullie