mijn hartslag is veelste hoog!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Suzetje, 15 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Hallo dames,

Ik was bij de arbo-arts en die deed voor de gewone check-up naar mijn hart luisteren. Deze was 120 wat hij hoog vond maar het kon ook door de zenuwen komen.

Nu heb ik een doppler met display en omdat ik dat ik de hartslag van de baby al hoorde en zag met 140/170 ging ik voor de zekerheid naar mijn eigen hartslag kijken,

Deze was dus in rust (op bed, nog niks gedaan vandaag) tussen de 128 en 141.

Dat is toch niet goed?

Mijn bloeddruk was wel in orde bij de arbo arts.

Wie heeft dit ook gehad?

2. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    Ik heb dit ook gehad tot vorige week. maar bij mij kwam het omdat de betablokkers niet aansloegen en had dus ook een bloeddruk van 160/90. Nu heb ik nieuwe betablokkers gekregen en mijn hartslag is terug tussen de 80 en de 90. heel aangenaam. want ik kon zelfs met die hoge hartslag de trap niet meer in 1 keer op. algoed dat je bloeddruk goed staat. heb gehoord als je zwanger bent dat het normaal is omdat je hart meer bloed rond moet pompen. ik had een vriendin die heel haar zwangerschap een hartslag in rust van 180 had. eens ze bevallen was was haar hartslag terug normaal. Een mensenlichaam zit raar in elkaar :)

3. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Mijn hartslag is ook veel te hoog en mijn bloeddruk is oke.
    Vanwege mijn hoge hartslag heb ik een onderzoek naar een longembolie gehad. Gelukkig zag alles er goed uit.

4. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik heb het tijdens mijn twee laatste zwangerschappen ook gehad. Het was hormonaal, na de bevalling was het over. De gynaecoloog heeft mij wel voor de veiligheid naar de cardioloog doorgestuurd om andere dingen uit te sluiten.

5. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.576
    113
    even langs de huisarts gaan. die kan het best beoordelen of er wat moet gebeuren.

6. bby3

bby3 Actief lid

5 jun 2012
    134
    0
    0
    Bij mij was mijn hartslag ook te hoog, ik was vorige week een keer extra geweest om te vragen of ze mn bloeddruk na wilde kijken omdat deze voor de zwangerschap altijd al te hoog was. (tijdens tot nu toe elke x goed) als mijn bloeddruk veel te hoog was voelde ik mijn hart gewoon kloppen. nu voel ik hem nog elke x in je keel kloppen.
    maar de bloeddruk was goed alleen hartslag te snel, moest rustig aandoen , maar dat deed ik al, verder hebben ze er nix aan gedaan.

morgen moet ik weer op controle en ga er dan nog eens naar vragen want voelt best vervelend.

Deel Deze Pagina