Wat vinden jullie?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Sterre82, Oct 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Omdat ik moeilijk zwanger kan raken (endometriose) moest ik vanaf het begin tempraturen, dus zodoende. Ben iedere ochtend braaf aan het tempraturen maar word er niet echt wijs uit. Volgens FF heb ik rond de 12e dag een ei gehad maar vind mijn temp eigenlijk redelijk constant en zie er niet echt een ei in. Die piek op dag 5 is trouwens omdat ik ziek was.
    Wat vinden jullie van mijn kaartje? Hij staat in mijn album.

Liefs!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Poeh, lastig kaartje hoor.
    Het lijkt er inderdaad op dat je eisprong op dag 12 was, omdat er wel wat verschil tussen de temperaturen voor en na je eisprong zit, maar het verschil is niet heel groot, dus je kunt niet met zekerheid zeggen dat je eisprong geweest is.
    Ik begrijp dat dit je eerste ronde is, slikte je hiervoor de pil?
    In dat geval kan het zo zijn dat je lichaam aan het ontpillen is en dat je misschien later wel een duidelijke eisprong krijgt.
    Ik zou in ieder geval nog wel even doorklussen als ik jou was.
    Mijn eerste cyclus (niet getempt) na pilgebruik was 42 dagen en bij sommige vrouwen duurt het nog langer. Je lichaam moet zeg maar weer een beetje op gang komen na de pil.
    Over een paar dagen weet je waarschijnlijk wel of je eisprong inderdaad geweest is of nog niet.
    Succes!

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Als je net gestopt bent met de pil dan is dit zeker wel je eisprong. Ik heb kaartjes zonder eisprong dus dat verschil zie ik wel.

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Dank jullie wel voor de antwoorden. Dit is inderdaad pas onze eerste ronde en daarvoor heb ik de pil geslikt...ongeveer 11 jaar dus ontpillen is ook zeker een mogelijkheid. Het is inderdaad omdat FF dat 'zei' en er inderdaad een lichte verhoging inzit dat ik ben gaan twijfelen. Vind het zelf ook best lastig.

5. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Probeer anders eens die hele hoge temperatuur eruit te halen (kun je 'discarden' oid). Waarschijnlijk is je ei dan duidelijker! Succes.

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Heb even gedaan wat je zei maar mijn ei blijft op de 12e dag staan. Dan zal het misschien wel zo zijn dan. Ben benieuwd dan tegen de tijd dat mijn NOD er is/moet komen.

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Mijn tempratuur is vandaag gestegen naar 37.0 graden. Ik heb mijn kaartje weer in mijn album gezet (die van vrijdag 10 okt)

Share This Page