Help, spuiten gronal f , ongesteldheid vanaf?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Syl20, Oct 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Syl20

Syl20 Lid

Jan 5, 2008
    80
    0
    0
    zelfstandige
    rijsbergen
    Hey allemaal,

Hier een dringend vraagje omdat het ziekenhuis pas maandag weer te bereiken is. Wij zitten in ons eerste ICSI traject. Ben al even decapeptyl aan het spuiten en moest vanaf de 2de dag van de menstruatie gronal f gan spuiten.

Nou heb ik vanavond lichte bloedverlies gehad maar nog niet gek veel. Wat moet ik dan gaan aanhouden als eerste dag? Vandaag al of wachten tot het gaat vloeien ?
    Hoop dat iemand me kan helpen want voor mij is het even onduidelijk ?

Liefs Silvana

2. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Bij ons ziekenhuis geldt: rood bloed betekent dat je ongesteld bent, tijdstip en hoeveelheid maken niet uit.
    Ik weet dat sommige ziekenhuizen ook als stelregel aanhouden dat het alleen telt als het bloedverlies voor 18.00 u is.

Het klinkt misschien gek, zeker in deze situatie, maar een dag komt niet zo heel nauw, zeker niet als je pas later op de avond echt gaat vloeien. Dan zou ik morgen als dag 1 aan houden.

Sterkte!

3. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    wat ik begrepen heb luistert de startdatum niet zo nauw, sluit me bij srb aan, als het nou morgen echte ongi is kan je gewoon zondag de eerste spuit zetten. als je in het ziekenhuis maar goed aangeeft op welke dag je bent gestart, dat is het belangrijkste, ik ben zelfs pas op dag 8 gestart, misschien stelt je dat gerust!

4. bij ons geldt, de dag dat de menstruatie echt doorzet is dag 1.
    verder denk ik dat 1 of 2 dagen niet zo heel veel uitmaakt hoor!

Share This Page