hallootjes!, ik ben nu sinds 2 maanden gestopt met de pil. na de "pil" menstruatie ben ik keurig netjes op de natuurlijke manier ongie geworden.. gewoon elke keer 28 dagen nou kun je op internet uit rekenen wat voor dagen je het vruchtbaarst bent enzo.. en daar ook een beetje rekening meegehouden met klussen eigelijk wel zo'n beetje elke dag-om de dag geklust... nou kreeg ik gister avond ineens zon last van pijn in mn onderbuik,, beetje rond mn navel.. gewoon zo'n pijn dat ik op bed ben gegaan met een kruik op mn buik. volgens die kalender moet ik vandaag mn innesteling hebben.. zijn er meerdere mensen die er rond de innestel tijd zo'n last van hebben?? ik vind het erg spannend allemaal hoor 9 april weer ongie te worden hoop dat ik zwanger ben natuurlijk haha!!
Ik heb volgens mij geen innesteling gevoelt (misschien ook niet bij nagedacht ofzo). Maar de computer berekeningen zijn een gemiddelde.. Je innesteling kun je wel voelen ( heb meerdere keren gelezen dat vrouwen dit hebben gevoeld).. dus het kan heel goed. Maarja of dit daarwerkelijk de innesteling is geweest? weet je nooit natuurlijk, was handig geweest als je even je buik in kon kijken, maar even afwachten dus.. Al enig idee wanneer je gaat testen, of wacht je netjes tot je nod? IK HOOP HET NATUURLIJK VAN HARTE VOOR JE!
thxx, ja indd kon je maar even in je buik kijken.. ik weet nog niet wanneer ik ga testen.. denk dat als ik eerder dan mijn nod ga testen dat het dan te vroeg is of niet?
Haha, ja helaas.. Nou als dat je innesteling is geweest in je nod idd 9 april. Ik heb wel 5 dagen voor nod (licht) positief getest, maar beter om zo lang mogelijk te wachten. Ik zou minimaal wachten tot dat weekend, 6/7 april, en als je lukt tot nod.
ja ik ga gewoon proberen te wachten tot nod.. spannend allemaal!!! hoeveelste ronde was jij zwanger dan?
ik heb een paar dagen flink last van menstruatiepijn gehad. dit bleef aanhouden, en ik had zoiets van, ik ga testen als het niet ophoud. en ja hoor, een positieve test! ik heb overigens een aantal weken buikpijn gehad. nu en dan ook wat rose afscheiding als de buikpijn erg was. en inmiddels al weer 13 weekjes zwanger!
Hallo Ja indd heb echt ook al 2 dagen het gevoel alsof er heel veel spanning Op mn buik staat.. En steeds laat van mn rug Had jij ook laat van je rug? En welke dag voor je nod heb je getest dan
Spannend, ik heb gisteren best buikpijn gehad. Maar ben pas gestopt met de pil als ik keurig een cyclus heb van 28 dagen dan zou ik gisteren mogelijk mijn eisprong hebben gehad. Duim voor je dat je over een week en positieve test hebt
ik heb de innesteling achteraf gezien heel goed gevoeld. ik had behoorlijke steken in mijn zij, echt zo dat ik er een opmerking over heb gemaakt naar mijn man, en dat ik over mijn buik ging wrijven.