Etos 2 voor 5 testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zanetti, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Zag ze van de week liggen : Etos testpoint cassettes 2 voor 5 euro (en 5cent).

Een vraagje hebben deze 2 testen ook een indrooglijn net zoals vele andere testen of niet en blijven ze omo wit. Iemand ervaring met deze testen?

Ben benieuwd, want heb zelf alleen nog ervaring met die van kruidvat, wil deze ook wel eens proberen in de toekomst, mits er iets positiefs over te lezen valt. ;)

2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Hoorde inderdaad ook al dat etos ook goedkope testen heeft, hier lagen ze helaas nog niet, dus ben maar voor KV gegaan.

Hoop dat deze beter zijn dan de KV de laatste tijd!

Zou ze gewoon de kans geven als ik jou was de volgende keer!

3. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Lieke met de kv testen heb ik een paar valse ROZE lijntjes gehad. Maar ik moet zeggen dat ik ze heb gekregen nadat ik dus las dat ze vernieuwd waren. Toen we bezig waren voor ons zoontje, bleven ze altijd omo wit. Jammer dat KV ze heeft veranderd he..

Ben dus daarom heel benieuwd naar de ervaringen van ZP-dames wat betreft deze etos testen. Via google, krijg je nog weinig informatie, denk ook dat velen nog niet weten dat etos ook zulke testen heeft....

4. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    Ik vind die testen van etos erg fijn en zijn schijnbaar net zo gevoelig als de kv ik heb daar nog geen indrooglijntjes mee gehad gewoon negatief ook na uren

5. Sillepil

Sillepil Actief lid

20 jan 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind ze vreselijk. Twee keer valse duidelijk roze lijntjes gehad. Meteen twee andere testen gehaald Kv 2v5 en CB + en die waren negatief. Ik was dus helemaal blij met een dode mus...

6. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Ik heb er een paar keer mee getest toen ik niet zwanger was en ze bleven altijd omowit, dus hier wel goede ervaring ermee. Ook uren later zag ik echt helemaal niks.

7. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Hier precies zo, dus ik haal die ook niet meer.

Deel Deze Pagina