Zag ze van de week liggen : Etos testpoint cassettes 2 voor 5 euro (en 5cent). Een vraagje hebben deze 2 testen ook een indrooglijn net zoals vele andere testen of niet en blijven ze omo wit. Iemand ervaring met deze testen? Ben benieuwd, want heb zelf alleen nog ervaring met die van kruidvat, wil deze ook wel eens proberen in de toekomst, mits er iets positiefs over te lezen valt.
Hoorde inderdaad ook al dat etos ook goedkope testen heeft, hier lagen ze helaas nog niet, dus ben maar voor KV gegaan. Hoop dat deze beter zijn dan de KV de laatste tijd! Zou ze gewoon de kans geven als ik jou was de volgende keer!
Lieke met de kv testen heb ik een paar valse ROZE lijntjes gehad. Maar ik moet zeggen dat ik ze heb gekregen nadat ik dus las dat ze vernieuwd waren. Toen we bezig waren voor ons zoontje, bleven ze altijd omo wit. Jammer dat KV ze heeft veranderd he.. Ben dus daarom heel benieuwd naar de ervaringen van ZP-dames wat betreft deze etos testen. Via google, krijg je nog weinig informatie, denk ook dat velen nog niet weten dat etos ook zulke testen heeft....
Ik vind die testen van etos erg fijn en zijn schijnbaar net zo gevoelig als de kv ik heb daar nog geen indrooglijntjes mee gehad gewoon negatief ook na uren
Ik vind ze vreselijk. Twee keer valse duidelijk roze lijntjes gehad. Meteen twee andere testen gehaald Kv 2v5 en CB + en die waren negatief. Ik was dus helemaal blij met een dode mus...
Ik heb er een paar keer mee getest toen ik niet zwanger was en ze bleven altijd omowit, dus hier wel goede ervaring ermee. Ook uren later zag ik echt helemaal niks.