de titel zegd het al ik moet 12 septem naar degyno. Ik ben zo bang dat het niet goed zit. Van binnen bedoel ik. Ik ga toch wel weer een inwendige echo krijgen doet ze altijd. Maar toch kan ik het gevoel niet los laten dat ik geen eisprong meer ga krijgen en niet meer ongie ga worden zonder medicijen. Ik weet niet eens wanneer overtijd ben, laat staan dat ik weet hoe of dat ik zwanger zou kunnen zijn. Wat is dit vervelend zeg. en vermoeiend, zou zo graag de draad weer willen oppakken. ik kan alleen maar hopen dat ik geen medicijen nodig heb om mijn ongie op te wekken. We willen graag de daad weer oppakken. maar zo is ook niet echt fijn. Maa rhet is niet anders, heb toch wel het gevoel dat een 2e zwangerschap niet lang op zich laat wachten heel gek voorgevoel. groeten jennie72
He meis, wat vervelend allemaal. Ik zou zeggen, schrijf al je vragen en angsten op en bespreek deze met je gyn. Dan kun je in ieder geval niks vergeten te vragen. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen voor je. Sterkte meid!
Hoi, ik hoop het ook want willen zo graag de draad weer oppakken. Das normaal dat weetik ook wel. 8) ik kan alleen maar hopen dat het goed zit. En misschien ben ik alweer zwanger tegen die tijd je weet het nooit! groeten van jennie72