[FONT="]Om een lang verhaal kort te maken:[/FONT] [FONT="]Aan het proberen voor ons eerste kindje sinds eind 2012. Sinds november 2013 4 IUI behandelingen gehad, allemaal negatief. Sinds april een pauze aan het inlassen om onszelf mentale rust te geven.[/FONT] [FONT="]Laatste cyclus was 45 dagen, geen idee of ik een eisprong heb gehad.[/FONT] [FONT="]1e dag laatste regels was 25/05, sindsdien niks.[/FONT] [FONT="]Enkel felle buikpijn op 25 en 26 juni. Eisprong? Geen idee. Iets anders? Kan ook: idem, geen idee. [/FONT] [FONT="]Als ik mijn vorige cyclus bekijk dan zou ik de 9e mijn regels kunnen krijgen, maar goed, wie weet is het later, daarna vertrekken we op reis[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="] Zou zooo typisch zijn, hebben al zoveel pech gehad, nu ook nog eens zo[/FONT][FONT="][/FONT][FONT="]n klein dingetje erbij, niks kan goed gaan ivm dat zwanger worden[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="] [/FONT] [FONT="] [/FONT]
Kan je niet helpen, maar wil je wel even sterkte wensen Vreselijk om nog met lege handen te staan als er al van alles is geprobeerd.. Ik hoop dat je een fijne reis/vakantie gaat hebben en je kunt genieten!