Lieve meiden! Ik was 6.2 week zwanger toen ze erachter kwamen dat vruchtje niet goed was aan hand van een echo. Ik heb toen gekozen voor de tabletten om een miskraam op te wekken ipv curretage. Zondag 22 juni begon ik te vloeien en krampen en dacht ik dat ik het vruchtje verloren was. Paar dagen erna begon ik me raar te voelen buikpijn ontzettende hoofdpijn + nog knal positieve zw.testen. Gister echo gehad en ze zagen dat het er nog "rommelig" eruit zag of het nou bloedstolsels waren of resten van ht vruchtzakje wisten ze niet??!! Ik vroeg vanaf welke dag kan ik nou beetje aanhouden dat mijn cyclus begint is dat die 22 juni of is dat gister daar gaven ze alleen antwoord op je mevrouw dat is voor iedereen anders dat weten wij niet?? Ik snap ook wel dat je niet weet hoe je cyclus gaat worden na een mk maar ik zou graag willen weten of ik nou de 22ste beetje voor mezelf kan aanhouden of gister na de curretage.. We zouden zo graag weer zwanger willen worden maar het is toch ook zo dat eerst al het HCG uit je lichaam moet zijn alvorens je uberhaupt weer een eisprong krijgt? Hopelijk kan iemand mij helpen vanaf wanneer ik nu beetje mn cyclus kan gaan berekenen?!!