Lange draden slijm 8dpo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Angelhope, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Kan er niets over vinden bij google, dus hier maar eens vragen. Ik zit nu op 8dpo (gebruik ovutesten) en had gisteren en vanmorgen ineens twee keer een enorme lange draad slijm bij het naar de wc gaan :) Ik durf niet met zekerheid te zeggen of het helder was of meer wittig/gelig van kleur.

In eerdere rondes heb ik dit volgens mij nog niet gehad. Kan het iets betekenen? Of zegt het helemaal niets? :(

Ik had mezelf nog wel zo voorgenomen om niet op de symptomen te letten deze ronde ;). Ik ben ook al twee dagen (voor korte duur) flink misselijk geweest, korte vlagen zeg maar. Verder nog andere symptomen maar die besluit ik echt te negeren omdat de afgelopen rondes is gebleken dat die niets zeggen :x

Ben benieuwd of anderen voor hun zwangerschap zulk slijmverlies hebben gehad....

Groetjes :D

2. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand? :(

3. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hoi,
    Ik herken het wel. Maar niet met draden, wel "snotachtig"(sorry)
    Ook het misselijk zijn, maar ik heb juist ook wel veel honger! Maar dat heb ik zoiezo vaak als ik ongesteld moet worden. We zullen afwachten of het allemaal iets betekend dit keer!
    Wanneer ga je testen?

4. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Loes,

Ja, dat had ik vandaag ook, dat 'snotachtige' :D
    De lange draden heb ik vandaag niet meer gehad.

Op het moment geloof ik echt dat het niet raak is deze ronde. :(
    Niet echt een duidelijke reden om op af te gaan, behalve 'een gevoel'. Ook het feit dat ik vandaag geen bloedinkje heb gehad. Bij mijn vorige zwangerschappen (miskramen) had ik altijd op dag 9dpo een minimaal bloedinkje namelijk.

Maar goed, niets is zeker natuurlijk. Dus het kan nog wel. En ik schommel ook wel heen en weer met overtuigd zijn van niet, en dan weer denken dat het toch wel kan ;)

Ik ga niet eerder testen dan mijn NOD denk ik. Ik vind het zo zonde van het geld van al die dure testen die je voor niets doet. Bovendien vind ik zo'n witte test veel rotter nog dan de ongesteldheid die doorbreekt. Maar goed, wie weet kan ik me volgende week toch niet inhouden en doe ik het al wat eerder. Punt is, als je voor je nod test, en hij is wit, dan weet je het nog niet zeker he?

En jij, wanneer ga jij testen? Hoeveel dpo ben je nu?

5. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Ik had bij mijn zwangerschap pas rond de NOD last van veel afscheiding, en dat bleef tot aan de MK. dat hoor ik wel van meer meiden. Maar zo vroeg... Ik ben toch bang dat je nog even geduld moet hebben! Ik zal voor je duimen iig! ;)

6. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt, alle duimen die draaien zijn meegenomen :D

Ik geloof dus dat ik zelf nog nooit eerder zulke lange draden heb gehad na mijn eisprong. Maar ja, ik ben wel redelijk vergeetachtig, dus honderd procent zeker ben ik daar niet van. Het lijkt me geen geweldig teken in ieder geval.

Ik weet gelukkig zeker dat mijn eisprong wel geweest is, met die positieve ovulatietesten. Dus ik hoef me geen zorgen te maken dat ik die kans heb gemist.

Tja, dat afwachten, het valt niet mee he?

7. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ik heb op dag 8dpo een beetje bloedverlies gehad, een paar druppeltjes meer wat het niet en het was donker bruin. Daarna niet meer. Dus even afwachten.
    Ik mag maandag testen eigenlijk, maar denk dat ik het zondagmorgen doe. Dan ben ik samen met mijn man en maandag zijn we niet samen `s ochtends.
    Nog even geduld hebben dus.....

8. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik heb een app op mn telefoon, FMC (female menstrual cycle) die helpt je met berekenen van je vruchtbare dagen, maar je kunt ook iedere dag aangeven of je geklust hebt, en bij iedere dag notities invoegen. Dus zo hou ik goed bij wat ik op welke cyclus dag heb ervaren, en kan ik terugzoeken of dat in een eerdere cyclus ook zo was! Dat helpt me af en toe om mijn zenuwen of geheugenzeef te ondersteunen! ;)

9. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Loes,

Dat klinkt wel heel goed hoor, van die minimale bloeding. Als ik dat nou ook zou hebben gehad zou ik een stuk positiever gestemd zijn dan ik nu ben. En je gaat sua al bijna testen! Spannend!

Firsttimemum, ik heb geen telefoon voor apps :) maar ik doe het wel handmatig, bijhouden van symptomen enzo. Daarom geloof ik ook niet dat ik het eerder heb gehad. Maar ja, wat als ik het niet heb opgeschreven? Ach, mijn lijf is sowieso nogal in de war sinds mijn miskramen, dus kan toch niet van de symptomen op aan... :(

10. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey Angelhope,

We gaan weer gelijk op. Ik heb ook lange draden slijm. Ben benieuwd, zou leuk zijn als we volgende week allebei positief testen.

11. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Kwebbel,

Inderdaad leuk! Heb je je ei dan al wel gespot neem ik aan?

En heb jij al eens vaker op dit moment in je cyclus lange draden gehad? :(

Ik hoop zo ontzettend dat we allebei positief gaan testen. Maar nogmaals, ik geloof er niet heel erg in bij mezelf dit keer. Al laait de hoop af en toe wel even een beetje op, over het algemeen heb ik toch een beetje de overtuiging dat het niet raak is... :(

Maar wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit he? :)

Wanneer ga jij testen?

12. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij betekenden die slijmdraden dat ik zwanger ben, hihi.
    Vandaag (3 dagen te vroeg getest) positief!

13. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    WAT?! WAUW!!, Kwebbel, meid, gefeliciteerd!!! :D

Fantastisch! Geweldig! Wat heerlijk voor je :)

Nou ben ik natuurlijk extra nieuwschierig of je die draden al eens eerder had gehad rond die tijd in je cyclus?
    En los daarvan: heb je nog iets van de innestelling gemerkt achteraf?

Ik weet niet of ik al durf te testen. Was het helemaal totaal niet van plan, maar nu voel ik toch een lichte neiging opkomen ;)
    Maar ik ben zo bang voor een witte test :(. En we hebben lang weekend hier, en dat wil ik eigenlijk ook liever niet verpesten....

Het zou wel heel tof zijn he? Als het hier nu ook raak was :)

14. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey Angelhope,

Haha, wat was jij laat op het forum!
    Nee, echt zulke draden heb ik alleen als ik zwanger ben.
    Ik heb niets gemerkt van een innesteling.
    Wist ook niet eens zeker of mn ei wel echt was gesprongen.
    Wel voel ik dat ik gespannen borsten heb en slaap ik al een week super slecht.
    Als het je lukt kan je het beste wachten tot je NOD, heb je misschien gelijk een duidelijke test.

Ik hoop het voor je!! Kunnen we gezellig samen beppen over het zwanger zijn en hoe spannend het is!

15. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, ik was juist vroeg op het forum, ik woon in Australie :)

Oh god, dus jij hebt die draden alleen bij zwangerschap gehad? Dat geeft toch echt wat hoop. Ik heb het volgens mij nog nooit gehad, ook niet bij zwangerschap...

Ik heb ook last van gevoelige borsten, maar dat had ik de laatste rondes steeds, dus daar vertrouw ik nu niet meer op. Verder heb ik eigenlijk minder symptomen dit keer, geen hoofdpijn, niet moe, geen innestellingsbloeding. Dus daarom was ik helemaal nietnhoopvol. Maar nu kan ik het niet helpen dat ik toch wat hoop krijg. ;)

Nu maar hopen dat er niet een enorm harde klap gaat volgen.

Ik zou het zo ontzettend leuk vinden als ik gelijk op zou gaan met jou :)

Heb jij nu mog steeds 'draden' ? En hoe voel je je verder?

16. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh vandaar, in Australie, wat gaaf!!
    Hoe ben je daar verzeild geraakt?

Ik voel mn buik ook minder als de vorige ronde. Toen voelde ik hoger in mn buik steken en had ik erg last van mn darmen.
    Het is nu meer een ongigevoel, zo'n drukkend gevoel helemaal onderin.
    Ik ga heel hard voor je duimen!!

17. RomyM

RomyM Actief lid

13 jul 2012
    217
    0
    0
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik dacht dat dit draden juist betekenen dat je extra vruchtbaar ben, dus je ovulatie. Maar het kan dus ook betekenen dat je zwanger bent, ga ik onthouden!
    Kwebbel, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Die "slijmdraden" zijn het gevolg van verhoogd oestrogeen. Dat heb je meestal vlak voor je eisprong en kun je soms ook in de tweede helft van je cyclus hebben. Het heeft in principe niets met zwanger zijn te maken, hoewel er wel onderzoeken zijn die suggereren dat een verhoogd oestrogeen niveau tijdens de tweede helft van je cyclus de kans op een zwangerschap kan verhogen. Andere onderzoeken vinden echter weer geen verband. Het kan dus eigenlijk alle kanten op gaan. Succes!

19. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Hoi hoi, ik had die lange draden ook , en dat had ik nog tot 6 weken geloof ik. Niet bij elke keer afwegen maar ik had het ook. Verder had ik alleen maar klein beetje gevoelige borsten en zo een raar gevoel in mijn onderbuik, bij plassen voelde ik net alsof er iets "zat" moeilijk te uitleggen, en 2 dagen voor NOD heb ik positief getest. Verder ook weinig van innesteling gevoel, 1 keer snacht buikpijn,maar verder geen bloeding. Succes!!!

20. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, ik heb steeds meer redenen om heel hoopvol te worden... gisteren toch een test gedaan, en die was heeeel licht positief. Nou sta ik nog niet te juichen want dat heb ik wel eens eerder gehad, en toen daarna twee keer negatief getest en alsnog ongesteld geworden :x

Maar goed, heel licht een paar dagen voor mijn nod is toch in ieder geval hoopvoller dan omo wit, nietwaar?:)

Ik ga woensdag weer testen, zo spannend! :$

Deel Deze Pagina