Stekende pijn lopen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Krissiefeur, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hallo allemaal!

Ik ben zoals jullie aan mijn banner kunnen zien nu 34 weken zwanger, heb sinds 2 dagen stekende pijn in mijn vagina bij het lopen. Wie herkent dit? Is dit de indaling? Of het hoofdje wat leunt op het schaambot?

2. Babsb

Babsb Actief lid

29 okt 2008
    190
    0
    16
    ik kan je helaas niet helpen
    maar heb er zelf ook last van een paar weken en ben 36,3 weken dus lees even mee
    zal donderdag eens vragen bij gyn en dan hier achterlaten

groetjes babs

3. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb er ook last van.
    Steken in de vagina en bekkenbodem. Volgens mijn verloskundige komt het inderdaad door het indalen van het kindje. Ook wordt je buik zwaarder en je banden lopen door tot in de vagina.
    Tis echt een vervelende soort steek he?!

Groetjes, Minnie

4. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ja zeg dat wel! Het is bij mij vooral bij het opstarten van het lopen en bij opstaan!

Het is in ieder geval geen lekker gevoel! Dus nu maar rustig aan doen. We willen nog naar Keulen van het weekend, naar de kerstmarkt. Hopelijk gaat het een beetje lukken!

5. LailiejLoe

LailiejLoe Niet meer actief

Ik herken het ook helaas. Bij mij is het gekomen sinds de kleine is ingedaald. Als ik een stukje loop krijg ik steken en als ik door ga dan krampen. Ik moet dan stil staan rustig ademen en wat drukken in mijn buik. Na een paar minuten gaat het weer goed.

Het enige wat helpt is rust houden en niet meer te grote afstanden lopen. Mocht je toch een stuk lopen dan regelmatig gaan zitten en letten op je ademhaling.

6. Sherie

Sherie Lid

8 okt 2011
    10
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben pas 29 weken en heb dit ook :(.....
    Is dit niet te vroeg?

7. Marga

Marga Lid

17 apr 2007
    39
    0
    0
    Barneveld
    Mij is verteld dat het allemaal iin verband staat met je bekken.
    Ik herkende dat helemaal niet, want bij mijn vorige zwangerschap had ik last van mijn bekken en dat gevoel zat meer bij mijn stuitje. Maar deze steken schijnen dus ook je bekken te zijn...

8. mama86

mama86 Actief lid

16 apr 2009
    182
    1
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zuid Holland
    Echte indalingsweeen. Ik heb ze vanaf 31 weken. Nu heb ik het nog als ik opsta of een stukje loop. Volgens mijn vk geheel normaal.

9. cathelijne81

6 mrt 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien heb je een erg druk/levendig kind :) Ik had de steken ook de laatste paar weken van mijn zwangerschap. Mijn kindje was ook al ingedaald toen. Ik voelde zijn koppetje of handjes soms bewegen beneden in mijn bekken. Heel felle steken waren dat, die echt gemeen zeer deden.
    Tijdens de ecgs in het ziekenhuis (ivm primen moest ik vaak aan de monitor) zeiden de verloskundigen al dat dit een zéér levendig kind was. Nu hij is geboren zien we het met eigen ogen: hij ligt vaak als een soort dirigent te zwaaien met zijn armen.
    Succes met de laatste loodjes!

10. Superstring

Superstring Actief lid

3 feb 2011
    172
    0
    0
    hey meiden, ik heb het ook gehad. vroeg in de zwangerschap en tegen het einde mijn vk zei dat het bandenpijn was omdat de baarmoeder uitrekte en dat kan je vooral voelen bij bewegen! Tegen het eind (rond 40 en 41 weken) was het gewoon zwaar en moet je er ook gewoon aan toegeven dat je niet meer alles supersnel kan. ook had ik rond de 36e week drukkende pijn aan de onderkant soms voelde het wel alsof het hoofd al tussen mijn benen hing zeg maar dat waren bij mij de indalings weeen ik hoop dat jullie er wat aan hebben. geniet van de zwangerschap! liefs Nienke

Deel Deze Pagina