Cyclus 59 dagen and counting

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Blackie, 28 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ik verwacht geen antwoorden of wat ook. Mijn huisarts heeft ze ook niet en ik ben ook compleet door te war...
    Maar ik MOET het kwijt.

We zijn sinds juli 2015 bezig voor een 2de wondertje. Had een koperspiraal dus geen hormonen of wat ook.
    Mijn cyclus was altijd stipt op tijd. Altijd precies een maand. Ik hoefde er niets voor bij te houden

Sinds afgelopen zomer is mijn cyclus in de war. En met mijn 28 lentes jong te vroeg of daar iets anders van te denken. Hij zat vaak rond de 5 of soms 6 weken. In begin dacht ik yes overtijd dus zwanger. Maar na 2 maanden daar wel weer mee op gehouden. Denk misschien heeft mijn lichaam even een reboost nodig ofzo...

Mja dan komen we op deze maand. 29 januari was ik ongesteld. Eerste 4 weken geen seks. Ik verwachte dus ook gewoon mijn ongesteldheid. Maar deze bleef uit. Nu inmiddels dag 59 en lijkt nog niets te komen.

Wel last...enorm moe. Al 2 weken last van duizelingen en vlagen misselijk. Vooral oprispingen. Op het moment zijn die wat minder. Ook enorm emotioneel om domme dingen. Zo moest ik vorige week voor de 5de keer die week mijn zoon komen verschonen op school. Ik zat met wat frustratie op de fiets zo van alweer(niets naar hem hoor maar jullie snappen hem denk ik wel) maar begon spontaan te huilen echt zo van WAT??
    Wel veel last onderin mijn buik. En een enorme pijn in mijn stuit. Vooral als ik lang gezeten heb(bijvoorbeeld in de auto) en kan lang na zeuren.
    Vanmorgen na tijdje weer eens wezen sporten maar bij sommige dingen voel ik mijn baarmoeder dan toch echt aanspannen.
    Iets klopt hier niet.

Ben al bij de huisarts geweest. Deze heeft mij door gewezen naar de gynacealoog. Wel gaf ze me advies eerst nog te testen. Maar deze was zondag negatief. Maandag moet ik bij de gynacealoog wezen maar pff ik weet niet meer wat ik moet vinden, denken of doen....
    zwangerschap geloof ik niet.....maar soms is er dan toch zon eng stemmetje achter in mijn hoofd....
    En vooral..wat is er dan wel met mij aan de hand.

ZO het is eruit...Dank voor jullie aandacht :p

2. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Pff.. Hier inderdaad geen advies, maar wel een luisterend oor.

Succes bij de gyn en hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is!!

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat duurt het dan lang he. :( Dikke knuffel en alvast heel veel succes maandag!

4. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    Zou het geen PCOS kunnen zijn?

Kan mij voorstellen hoe frustrerend het is. Al heb ik maar 2x een lange cyclus gehad (76 & 74 dagen)

Succes bij de gyn.

5. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Meid, ik weet als geen ander hoe jij je voelt. Ik zit nu op CD 71. Mijn vorige cyclus was 158 dagen. Ik zou zeggen; vraag bij de HA om een verwijzing naar de Gynaecologe.

6. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL

Als je gelezen had had je gezien dat ik maandag naar de gynaecoloog moet.

7. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Jeetje wat vervelend :( hier net zo goed geen idee maar hoop dat het snel op de rails raakt! Wel fijn dat je serieus wordt genomen en naar de gyn bent doorgestuurd. Hopelijk vinden ze daar iets.

8. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Heftige reactie zeg, jeetje. Ik heb je verhaal gelezen maar had er even overheen gekeken. Het was nogal een lang verhaal dus het zou kunnen dat in de laatste alinea mijn aandacht verslapt was. Excuses hoor ;)

Succes iig!

9. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Pfff, die frustratie van lange cyclussen is zo naar... hier ook cyclussen van 80+ dagen gehad. Hopelijk kan de gyn er iets aan doen!

10. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor niks heftigs ook alleen een aanname aangezien ik het woord vaker gebruikte in mijn tekst. :p

11. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Ja, ik zie inderdaad dat je het woord 2x genoemd hebt in de laatste alinea van je tekst. Prima hoor!

Hoe gaat het nu verder? Weet je al wat er maandag gaat gebeuren? Nog steeds niet ongesteld? Nog testen gedaan?

12. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik ben nog steeds niet ongesteld. Wel vandaag enorm misselijk en enorm last van mijn darmen.
    Maandag is een intake en gaan ze mijn vagina en baarmoeder bekijken. Miss bloedonderzoek mochten te dat nodig vinden.
    Nee niet mee getest. Ik geloof niet meer in zwanger zijn. Denk eerder dat er iets mis is.

13. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Jemig meid, wat lijkt me dat vreselijk onzeker. Hopelijk kan de gynaecoloog je maandag wat duidelijkheid verschaffen. Heel veel succes alvast!

14. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Ja, misschien toch gewoon PCOS? Je hoort maandag hopelijk wat het is. Spannend!

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hoe is het gegaan TS?

Deel Deze Pagina