Hallo meiden.. wij zijn nou al een lange tijd bezig met zwanger worden.. ik durfde de stap niet te maken om naar de dokter te gaan.. maar ik heb het 1,5 week terug toch maar gewaagd.. hij heeft mij aangeraden om te beginnen met temperaturen voor 1 maand, en dan weer terug te komen zodat hij het kan bekijken.. alleen heb ik een paar vraagjes: Moet je elke dag op dezelfde tijd meten? Moet je ook je temp. meten als je ongi bent? En ik neem aan dat je pas achteraf kan zien wanneer je je eisprong heb gehad? : Groetjes moesje1
begin met tempen op cyclusdag 1, dus de dag wanneer je ongesteld wordt. Temp elke ochtend rond dezelfde tijd, da's belangrijk! Niet eerst uit bed stappen etc, eerst tempen, dan pas uit bed, aankleden etc. Meestal daalt je temp net voor je eisprong. Wanneer je eisprong is geweest stijft je temp een paar tienen en blijft hoog tot je volgende ongesteldheid of als je zwanger bent! succes!
En het beste is rectaal te temperaturen. Je kan je temperatuur ook ingeven in fertilityfriend, dan zoekt die je eisprong zelf. Heel veel succes!