Hoe lang duurt het eigenlijk voor je gaat menstrueren na een mislukte ivf poging? Dus niet na een terugplaatsing maar na de punctie waarbij geen TP heeft plaatsgevonden.
Ok, had het niet gevraagd maar zoiets dacht ik ook. Thanx Ginny, nu maar hopen dat het ook inderdaad binnen 2 weken op gang komt.
je zou idd rond de 2weken verwachten ik heb een afgebroken poging en ben na het stoppen anderhalve maand geleden nog niet ongi maar dit komt meer omdat ik geen eigen cyclus hebt.
Oops Caruli..... nou ik hoop niet dat ik niet zo lang hoef te wachten. Heb normaal een gemiddelde cyclus, slaat nooit een menstruatie over dus hopelijk hebben de hormonen niet al teveel wanorde verricht.
Bij sommige is de cyclus flink ontregeld...dus het kan tegenvallen. Zelf geen idee... Na de eigen cyclus gingen we vaak meteen weer door en na de standaard was ik zwanger. Succes!
ik had geen punctie, maar ze zeiden 2 weken na het stoppen van de hormonen. mijn cyclus duurde ruim 40 dagen.
Ohjee, dus het kan nog weeeeeeeken duren? Nouja, ik was voor mezelf aan het uitrekenen en zou graag eind juli weer willen starten. Maar we zien wel.. Ik verlies sinds gisteren wel heel licht bloed, maar ze had waarschijnlijk een bloedvaatje aangeprikt.
Hoi allen, Ik zit vandaag op cyclusdag 29. Punctie is nu 5 dagen geleden. Ben zo benieuwd wanneer mijn cyclus weer op gang komt. Als het zoals mijn normale cyclus is moet ik 16 juni ongested worden. Dan zit ik op cyclusdag 35.
ben benieuwd meid hier is nog steeds geen ongi te bekennen.... ik weet niet eens meer op hoeveel dagen ik zit iig sinds 23 april toen is de behandeling gestopt hopelijk komen jou duivels snel meid ( gek he normaal zit je er niet op te wachten en nu.....)
Ja het slaat nergens op, ik zit er echt op te wachten. Ook niet goed misschien, maar dan weet ik hoe mijn cyclus er ongeveer uit gaat zien. Hoop eind juli te kunnen beginnen en volgende week hebben we evaluatiegesprek, hoop dan dat ik voor die tijd ongie ben. Maar heb jij altijd al een lange cyclus Caruli?
Oef, gelukkig...mijn lichaam werkt nog op eigen kracht. Exact op de 10de dag na de punctie is mijn nieuwe cyclus weer gestart. Mijn luteale fase was en is dus nog steeds 10. Yes! Op naar de volgende cyclus/poging.