Hoi dames even een kort vraag .. Laatst ongi ( 14sept cyclus 27dage) Nu precies 1 week heb ik doorzichtige slijm met afvegen by toilet bezoek (sorry) soms zie ik helemaal niks en dan weer wel ? Wat kan dit zijn ? Zwanger of komt mijn eisprong? Had gisteren enorme steek links onder en volgens berekening was 27sept myn ovulatie... dank jullie wel alvast xxx
Heb je je eisprong vastgesteld met temperatuur of ovulatie testen? Zo nee, dan zou ik er van uit gaan dat je nu in je vruchtbare periode zit.
Lijkt mij ook je eisprong, hier houdt het vruchtbaar slijm ook ongeveer een week aan voordat ik m'n ei krijg
O? Jouw eisprong vindt dus exact plaats op de dag dat een berekening zegt dat ie moet springen? Sorry, een beetje cru. Maar berekeningen gaan uit van gemiddelden en vaak vindt je eisprong veel eerder of later plaats dan een berekening zegt. Een eitje luistert niet naar een berekening. Een ovulatietest is dan vele malen nauwkeuriger en betrouwbaarder. Simpelweg omdat het gebruik maakt van je urine. Ook tempen zeer betrouwbaar ,maar dan weet je vaak pas achteraf of je eisprong is geweest. Je hebt nu vruchtbaar slijm. Dus grote kans dat je eisprong in de komende dagen plaatsvindt. Succes met klussen en hopelijk over een kleine 2 weekjes een positieve zwangerschapstest!