Hoi allemaal, Ik snap niks van mijn lijf, ik moet donderdag a.s naar de gyn, dat is mijn eerste afspraak, dit ivm met weinig zwemmers van mijn mannetje. zit met veel vragen.. maar wat ik deze cyclus heb..word er niet goed van, heb een vrij regelmatige cyclus, meestal 28 of 27 dagen.. nu heb ik rond dag 11 een klein beetje bloedverlies gehad, echt een beetje, meer een spoortje, had daarna voor de zekerheid een tampon ingedaan, en na een poosje was die wat oranje/roze, dus weer een schone in om te checken, niks meer te zien.. daarna een drukkend gevoel in de buurt van mijn baarmoeder..en dat heeft een paar dagen geduurd..nu heb ik een hele zachte huid..anders valt me dat nooit op... en daar komt nu nog bij dat ik zwaar vermoeid ben, ik kan uren slapen en als de dag begint ben ik alweer moe..en af en toe een beetje weeig, niet echt misselijk, maar er tegen aan.. nu zit ik me dus af te vragen of ik zwanger zou kunnen zijn? ik moet nog een paar dagen af wachten en vind dit heel erg moeilijk.. hebben jullie ervaring met deze verschijnselen? en was er van jullie toen ook iemand zwanger? sorry voor mijn lange verhaal maar ik moest het effe kwijt! groeten Bella
Bella, spannend hoor het kan alle kanten op he....afwachten en testen...ik zal voor je duimen. liefs Lydia
Ben ebnieuwd, zijn wel symptomen, maar het nog een paar dagen wachten en dan testen meid! Dan weet je het zeker! Ben benieuwd!
Spannend hoor, ik hop het zo voor je dat je een positieve test zal hebben als je gaat testen, die onzekerheid maakt je af en toe gek, en toch moet je proberen even een paar dagen te wachtten tot je NOD. Succes, groetjes Jolie
Als je het echt niet meer houd, zou je nu al een test kunnen doen, want je zit al binnen de "4dagen voor NOD" maar ja het is natuurlijk beter om te wachten maar je zou het gewoon kunnen doen....
Hoi hier Bella, Ik heb gisteren een test gekocht van de apotheek eigen merk, clear vieuw, heb nog niet getest hoor.. deze test kan je ook pas vanaf je NOD gebruiken, zijn er testen dan op de markt die je al ruim voor je NOD kunt gebruiken? En is dat wel betrouwbaar? Denk toch dat ik nog maar even volhou om te wachten.. Morgen moet ik naar de gyn, dus ik zal daar mijn verhaal ook wel doen, kijken wat hij zegt. Groeten bella
Hoi Bella, Wat ontzettend spannend meid, ik zou zeker je nod even afwachten hoe moeilijk dat ook is! heel veel succes in duim voor je!