Ovulatietest CB

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Conchita, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conchita

Conchita Actief lid

7 mrt 2009
    137
    0
    0
    Managementassistente
    Vught
    Hallo dames,

Dit weekend is het zover. Dan ga voor de 1e keer testen of ik ovuleer... Heeft iemand ervaring met de test van CB? Ik wist niet welke ik moest bestellen, maar dacht dat dit altijd wel een goed merk is op dit gebied.

Ook vroeg ik me af of ik nu wel of niet in de ochtend meteen moet urineren? Heb hier diverse verhalen over gehoord nl.

Groetjes, C.

2. Paske

Paske Actief lid

3 feb 2009
    188
    0
    0
    Geen ervaring met de ovutesten van CB.

Maar met ochtend urine is beter van niet. je lichaam maakt snachts LH aan, en dus kun je dan een vals positieve test krijgen

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

een ovutest mag NIET met ochtendurine.. wel met middag/avondurine

waarom de CB ovulatietest? zijn superduur

je kan ook op internet ovulatietesten bestellen die zeker net zo goed zijn, kosten maar 1 euro per stuk, en die van cb 7 voor 30 euro ofzo

kijk eens op www.sensitest.nl

4. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

Ik heb wel goede ervaringen met de ovulatietesten van clearblue...

Ik heb ze een maandje gebruikt ivm een medisch onderzoek, en door de doktoren werd me aangeraden om gewoon iedere morgen te testen, dus met ochtedurine. Dat heb ik een maand lang gedaan en het ging prima, op het moment dat mijn eisprong eraan zat te komen kreeg ik een smiley te zien.. :D Op die manier weet je dus precies waneer je het vruchtbaarst bent..

Succes...xx

5. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    ik heb de ovulatie testen van cb ook gebruikt en vond ze ook super!
    heel duidelijk want je krijgt een smile te zien wanneer je eisprong nadert.
    ze zijn idd wel duur, maar dat is natuurlijk ieder voor zich. ik weet niet hoeveel je hieraan kunt en wil besteden. ik deed de testen trouwens s`middags na mijn werk. en wel ongeveer op hetzelfde tijdstip.

succes!

6. Conchita

Conchita Actief lid

7 mrt 2009
    137
    0
    0
    Managementassistente
    Vught
    Dank je wel voor jullie reacties! Ik hoop zo dat het goed zal gaan.... We waren vorige maand héél pril zwanger nl. Is vreemd verlopen, want was meer dan 12 weken niet ongesteld en ik testte toevallig met CB Digitaal en poef... zwanger! Echter 2 weken erna weer getest en niet zwanger. Dus echo gedaan en bleek héél pril te zijn. Nieuwe afspraak gepland na anderhalf week (in tussentijd minimaal helderrood bloed, echt weinig verloren...), maar toen was er niks meer :( Heel vreemd, maar door dit alles is mijn moeder-worden(als het me gegund is natuurlijk-)drang echt enorm geworden. Geduld is een schone zaak zegt men, maar wel lastig.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties! Overmorgen is het zover 1e keer testen.

Grtz. C.

Deel Deze Pagina