Hoi dames, Ik heb net een zwangerschapstest gedaan en ik ben helemaal in shock. Er kwamen twee streepjes uit en omdat ik al die maanden ervoor negatief was de hele tijd zit ik nu in ongeloof. Wat denken jullie? Ben ik zwanger of niet? Ik ga als ik straks weer ga plassen de clear blue test doen om dan te kijken hoeveel weken ik ben. Ik ben trouwens vandaag ook 11 dagen overtijd maar omdat mn cyclus niet echt een regelmaat had dacht ik zal toch niet zo zijn.
Sorry, inderdaad zwanger hahaha. Nee niets sorry, gefeliciteerd Lekker van genieten! Misschien jezelf nog 2 of 3 keer knijpen voordat je het gelooft
Oh mijn god! Dit word ons eerste kindje!! Iedere maand ging ik testen omdat ik het zo graag wil en iedere keer raakte ik teleurgesteld. Ik wil echt helemaal uit mijn dak gaan, maar ben straks bang dat ik weer teleurgesteld word. Stom van me ik moet ook genieten. Maar jullie snappen vast wel hoe zo gevoel voelt.
Hahaha dank jullie wel voor jullie lieve felicitaties. We kennen elkaar niet maar we zijn er toch voor elkaar. Dat is mooi aan deze pagina. Ik bel morgenochtend mijn huisarts op!
Dat is wat ze nou noemen een 'knaltest' meid Gefelicteerd!! Er staan je nu (hopelijk) zulke mooie dingen te wachten. Geniet van elke minuut
Dank jullie wel!! Ik heb net de clear blue test gedaan en die zegt dat ik twee a drie weken zwanger ben!!! Ohhh ik ben zo blij!!