Ben eigenlijk best benieuwd of er nog grote gezinnen voorkomen met drie of meer kinderen? Wij hebben er 3 nu een zoon (luca) van 5 jaar dochter (ruby) van 3 en dan zoontje (djamai) van 9 maanden zijn nu in ronde 6 voor de 4e pfff wachten duurt lang en dan zou ons gezinnetje compleet zijn
Hoiii Nou bij mij is het iets anders. Ik heb een zoontje van 1,5 ( niet van mijn huidige vriend ) En hij heeft 2 zoontjes van 5 en 6 ( niet van mij ) Nu wonen zijn jongens sinds een maand bij ons omdat hun moeder niet voor de jongens kan zorgen... Dus hebben we 3 kinderen en we hadden net besloten om een kindje proberen te krijgen samen. Dus hebben we strakkies ook 4 kindjes... Vroeger wilde ik altijd heel graag 2 kindjes 'van mezelf' en 2 adopteren hahah dus pas op met wat je wenst , voor je het weet heb je het... Maar ik ben soms wel bang hoor om zon groot gezin te hebben. Alleen kunnen wij er gewoon niet over uit dat we zo gek op elkaar zijn en dat er alleen maar kindjes in ons huis rondlopen die niet van ons samen zijn. Als we een kindje krijgen samen zou ons geluk compleet zijn....
oh wat leuk om te lezen dat er ook mensen zo lekker actief voor nummer 4 gaan. Als ik een groter huis had en geen praktische bezwaren had was ik zeker voor nummer 4 gegaan maar ja eerst nu maar eens zien dat nummer 3 er gaat komen hier
http://www.zwangerschapspagina.nl/about53751.html Dit is een topic voor meiden met "grote gezinnen". Ik denk dat je hier je draai wel kunt vinden. Dit topic doe ik dicht. Het is niet de bedoeling dat er voor elk aantal een topic verschijnt. Elmo