temperatuur na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Netje, 7 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Netje

    Netje Lid

    25 sep 2005
    63
    0
    0
    Ik ben ooit aan de pil gegaan, omdat ik een vreselijk onregelmatige cyclus had.
    Nu ben ik een paar maanden geleden gestopt met de pil en om erachter te komen of mijn cyclus een beetje regelmatig is en of ik op tijd een eisprong heb, ben ik gaan temperaturen.
    Daar heb ik tot nu toe dit lijstje aan overgehouden:
    1:36.6 (ongesteld)
    2:36.7 (ongesteld)
    3:36.4 (ongesteld)
    4:36.4
    5:36.4
    6:36.4
    7:36.4
    8:36.4
    9:36.3
    10:36.4
    11:36.5
    12:36.7
    13:36.6
    14:36.6
    15:36.5
    16:36.5
    17:36.4
    18:36.5
    19:36.5

    In principe zou ik , als je uitgaat van de 'regeltjes' van het temperaturen, op dag 9 of 10 mijn eisprong gehad kunnen hebben.(drie dagen een hogere temperatuur als de voorgaande zes dagen, waarvan één minstens 0,2 graden hoger).
    Maar zoals je ziet zit ik de laatste dagen gemiddeld op zo'n 36.5
    Kan deze temperatuur na de eisprong, of heb ik toch mijn eisprong nog niet gehad :(:
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik vermoed als ik naar je temp kijk dat je dag 12 je eisprong heb gehad

    succes debbie
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Als ik naar je temperatuur kijk zie ik geen eisprong.
    Temperatuur je wel voor het opstaan?
    Je temperatuur na de eisprong moet namelijk hoger zijn dan de temperatuur vanaf je menstruatie naar je eisprong toe.
    En het ziet er allemaal vrij constant uit.

    Ik zou als ik jou was die temperatuurlijst in een grafiekje zetten en als je meerdere lijstjes al heb dan zou ik het de huisarts eens laten zien, misschien dat hij er wijs uit wordt.
    Maar ik zie de eisprong niet hierin terug.
    Als ik mijn eigen lijsten vergelijk nl ik had mijn eerste lijst net zo'n lijstje als jou en daar had ik dus geen eisprong in gehad, dat bleek na bloedonderzoek.
    En bij de twee lijstjes na die eerste cyclus kon ik het echt duidelijk teruglezen.

    Groetjes
     
  4. Netje

    Netje Lid

    25 sep 2005
    63
    0
    0
    Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt, Jolanda. Dat mijn eisprong dus nog niet geweest is.
    Als ik de temps invoer bij fetilityfriend geeft hij wel aan een eisprong te zien op dag 10.
    Maar vanochtend was mijn temp weer 36.4 en dat lijkt mij toch echt te laag voor na een eisprong.
     
  5. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Waar op die site kun je dat invoeren dan?
     
  6. Netje

    Netje Lid

    25 sep 2005
    63
    0
    0
    Je moet je wel even registreren daarvoor (is gratis). Als je dan op je persoonlijke pagina bent, klik je bovenaan op 'chart' en dan op 'enter date' Je kan dan de datums en je temperaturen invoeren en deze zet hij dan voor je in een grafiekje ;)
     

Deel Deze Pagina