hallo dames, ik vraag me af of een miskraam ook door stress kan komen ? weet iemand dat of ervaringen ermee?
Nee joh, dat is echt bakerpraat. Zo veel vrouwen zijn gestrest, bv omdat ze al eens een mk hebben gehad, en toch gaat het dan vaak goed. Suus
Denk ook dat het wel wat mee zal vallen. Gezond is het uiteraard niet maar of het een miskraam veroorzaakt? Denk wel dat het het zwanger worden an sich in de weg kan staan maar dat is bij jou niet het geval
Je kunt geen miskraam krijgen door stress! Het is in ieder geval nog nooit bewezen. Anders had ik er al lang 1 moeten hebben. Tjonge, wat heb ik een stress gehad over of het deze keer wel goed mocht gaan...
Ik heb zelf 4 vroege miskramen gehad en je wordt ermee dood gegooid dat ze zeggen dat je miskraam kunt krijgen door stress en daardoor ook niet zwanger kan worden maar dat zou betekenen dat ik nooit zwanger zou kunnen raken. Voor mijn 1e vroege miskraam had ik geen stress dus ik snap niet waar ze het vandaan halen?? geloof er niet eens meer in. Van begin wel omdat ze dat zeggen maar dan kunnen we net zo goed stoppen met zwanger worden omdat ik toch stress heb (opa ligt op sterven) en een miskraam krijgt en niet zwanger kan worden. Dat denk ik niet!