hallo mensen. ik heb een vraagje heb vandaag een echo gehad omdat ik op mijn 13e dag van de cyclus zit en had een mooi groot eitje morgen krijgen we de samenlevingstest maar nu is mijn vraag ik heb soms echt steken in mijn onderbuik links waar dat grote eitje zat, is het mogelijk dat die nu al gesprongen is. het eitje was vanmorgen 13/18 mm. wie heeft hier ervaring mee en kan me een antwoord geven. groetjes misty33
Dat zou best kunnen. Veel vrouwen voelen steken tijdens hun eiersprong. Hoop op het beste succses meid ♥
13x18, dat is gemiddeld 15,5mm Denk dat ie nog niet gesprongen is, maar dat ie wel goed aan het doorgroeien is. Ik voel een paar dagen voor mn ei vaak ook veel pijn in mn buik, maar de eisprong zelf voel ik dan weer niet. Dus ik heb ook alleen maar voor de eisprong pijn. Mijn eitje is dan zeker nog niet gesprongen.
Bij 15mm springt hij nog zeker niet. Dat gebeurt bij ongeveer 20mm. Hij groeit 2mm per dag ongeveer. Suc6
hallo de samenlevingstest was prima genoeg zwemmers die de goede kant uitgaan alleen als mijn eitje gisteren ongeveer gemiddeld 15 mm was is die hard gegroeid want vandaag was die kleiner als gisteren ( kan dat dat een eitje kleiner wordt als die springt of is die dan helemaal weg?) de gyno denk dat ik de eisprong al had maar daarvoor moet ik komende donderdag bloedprikken en dan 19 aug weer terug. hopelijk dan met nieuws dat we zwanger zijn van ons eerste kindje. groetjes