Haaay dames! Wie van jullie heeft ervaring met een goede cyclus app? Ik heb nu mbk, heel makkelijk te gebruiken maar ik heb niet elke maand dezelfde cyclus tot nu toe. Als ik dat verander en m vervolgens weer open, staat er bij elke maand dezelfde aantal dagen. Niet erg handig. Hoor het graag van jullie!
Ik vind Fertility Friend erg handig. Maar alle Apps werken met data die je zelf invoert. De enige manier om te weten wanneer je eisprong is is ovulatietesten gebruiken en/of tempen.. Apps gaan uit van gemiddelden, maar bij een onregelmatige cyclus kun je er maar zo een paar dagen naast zitten.
Thanks ik zal eens kijken wat voor app het is! Klopt idd dat je het zelf moet invullen, maar als ik mijn cyclus invoer van de maand ervoor en de maand erna is het weer anders, dan doet ie met het opstarten toch nog alle maanden hetzelfde qua aantal dagen en dan gaat het helemaal door de war. Dankje voor de tip!
Ik gebruik die van mama apps. Heel fijn en persoonlijk vind ik t prettig dat deze in het Nederlands is
Ik heb fertility friend gebruikt. Kijk eens hier op het forum onder temperatuurkaartjes. Dan zie je verschillende apps.
Ik gebruik period tracker. Ik gebruik deze niet om zwanger te worden, maar ben wel al anderhalf jaar pilloos en zo kan ik toch beetje in de gaten houden hoe mijn cyclus zich verhoudt. Deze app houdt zich wel aan de verschillende lengtes om het maar zo te zeggen.
Clue is een hele goede app. Ik heb er meerdere geprobeerd om mijn cyclus bij te houden en ben bij deze blijven hangen. Wordt mede door vrouwen ontwikkeld en ziet er tenminste 'normaal' uit. Niet roze en geen irritante reclames. Hij neemt zelfs ov testen mee in de berekening van je cyclus. Clue: Period and Ovulation Tracker for iPhone and Android