hoi dames.. Ik ben voor het eerst overtijd.. Had maandag ongesteld moeten worden.. Voel verder niks.. Maandagavond test gedaan deze was negatief.. Wie had bij eerdere zwangerschappen symptomen en bij de derde zwangerschap niet en dus wel zwanger bleek te zijn? Vind het heel spannend worden.. Aangezien ik de afgelopen maanden alleen korter dan 28 dagen ongesteld ben geworden of exact op dag 28. Regelmatig seks gehad ook. En zit nu dus op dag 31.. Maar voel niks..
Ik ben ook voor het eerst overtijd. Ik heb woensdagochtend ook een test gedaan, maar die was Omo wit Nu maar helaas afwachten tot ik ongesteld wordt of toch inderdaad zwanger ben. Ik kan je verder ook niet helpen. Maar hopelijk blijkt je toch zwanger te zijn! Sterkte met het afwachten
Elke zwangerschap is anders; ook bij dezelfde vrouw. Je kan alle symptomen precies andersom hebben bij je tweede/derde etc. zwangerschap of juist helemaal geen klachten en eerst wel. Alles kan dus!
Ik had elke maand symptomen waarvan ik dacht: zou het nu eindelijk...? Elke keer een teleurstelling met testen. Toen het eindelijk raak was, had ik juist geen symptomen. Na een weekje uitblijven had ik apart voorgevoel in mijn buik
Ja ik vind dat dan zo vreemd.. Kan het me niet voorstellen dat ik nu zwanger zou zijn.. Aangezien ik bij mijn twee mannetjes echt exact hetzelfde gevoel had... Dus ik wacht steeds op dat zelfde gevoel... Hihi... Als ik het weekend nog niet ongesteld ben.. ga ik nog eens testen!